Skip to Content

Blog

Digitalna prodajna mesta pomoću Algotech savremenih rešenja

Svedoci smo sve učestalije digitalizacije svega što nas okružuje, od kućnih aparata, automobila, pojave različitih gedžeta, pa sve do potpune izmene načina rada i poslovanja. Kompanije, trgovinski lanci i brendovi su shvatili da i oni moraju da se prilagode ovom trendu i na taj način povećaju konkuretnost i ojačaju svoju poziciju na tržištu.

Tako je i mobilni operater Vip mobile u mesecu maju otvorio dva savremena i potpuno digitalizovana centra za svoje korisnike. Dejan Turk, CEO Vip Mobile, je svečano otvorio prvi digitalizovani centar u Smederevu u prisustvu mnogobrojnih zvanica i korisnika, dok je drugi prodajni objekat počeo sa radom u novom tržnom centru u Beogradu – Ada Mall, koji je 23.05. otvorila Branka Pudrlja Durbaba. U pitanju je prvo prodajno mesto  koje je otvoreno u okviru digitalizovanog pulta.

vip mobile digitalizovani centri

Algotechova savremena softverska i hardverska rešenja, omogućili su da korisnici dožive potpuno digitalno iskustvo u okviru Vip mobile prodajnih mesta.

Vip mobile će od sada svojim korisnicima prikazivati najaktuelnije ponude na Digital Signage ekranima, a sve to pomoću Wallboard Digital Signage platforme. Wallboard platforma omogućava laku i brzu promenu sadržaja koji se prikazuju na ekranima.

digitalne-cene

Pored profesionalnih Digital Signage ekrana, u radnjam se nalaze i touch screen ELO i ProDvx displeji, koji omogućavaju posetiocima ovih digitalizovanih centara da sami pogledaju kompletnu Vip mobile ponudu mobilnih telefona i drugih uređaja i još brže i lakše dođu do informacija koje ih interesuju.

digitalne-cene

Primena Digital Signage rešenja u svetu je do sada pokazala:

1. Da digitalni displeji privuku 400% više pogleda potrošača nego kada se koristi tradicionalni štampani materijal
2. Da je 80% brendova dodatno povećalo svoju prodaju (do 33%) nakon upotrebe Digital Signage rešenja
3. Da je Digital Signage recall rate daleko veći nego u slučaju korišćenja bilo koje druge forme tradicionalnog reklamnog medija (83% potrošača se seća sadržaja koji je viđen na digitalnom ekranu)
4. Da to povećava konkurentnost i intenzivira kontakt sa vašim klijentima.

Uz Digital Signage ekrana, u Vip mobile digitalizovanim centrima se nalaze i digitalne cene. Rešenje za digitalne cene omogućava kreiranje, kontrolu i upravljanje cenama na digitalnim pločicama/displejima.

Pomoću ovih digitalnih cena, nema više štampanja, niti montiranja cena na desetine, pa čak i stotine proizvoda u okviru jednog prodajnih objekta. Ažuriranje cena radi se kroz softversko rešenje, koje ove izmene čine bržim i efikasnijim nego što se to radilo ikada do sad.

Zamislite samo koliku uštedu donosi ovakvo rešenje, a i mogućnosti koje vam ono pruža. Od sada, bez problema u toku jednog dana možete menjati kompletan cenovnik vaših proizvoda i to samo kroz par klikova.

Pozivamo vas da posetite nove Vip mobile digitalizovane centre i doživite potpuno digitalno iskustvo.

 

digitalne-cene

0 Continue Reading →

Podržite NURDOR porodicu

NURDOR je udruženje roditelja dece obolele od raka, koje olakšava život deci oboleloj od te teške bolesti i njihovim najbljižima, pružajući im praktičnu, emotivnu i materijalnu podršku.

NURDOR udruženje sačinjavaju roditelji, lekari, medicinsko osoblje i svi ljudi dobre volje, a od danas to možete postati i Vi. Kao društveno odgovorna kompanija, ali pre svega kao ljudi, dali smo svoj doprinos razvoju SMS servisa za redovne mesečne donacije, u saradnji sa ostalim mobilnim operaterima.

Zato i Vas pozivamo da pošaljete SMS poruku sa tekstom 2 na broj 1150, postanete redovni mesečni donator udruženja NURDOR i tako date svoju podršku deci oboleloj od raka. Cena mesečne poruke iznosi 200 dinara.

NURDOR-SMS
Pogledajte šta je sve NURDOR uradio za 15 godina postojanja:

· SEDAM igraonica na hemato-onkološkim odeljenjima
· Više od HILJADU I PETSTO porodica kojima je pružena podrška za vreme i posle lečenja
· Više od HILJADU potpuno besplatnih rehabilitacija za decu koja su se izlečila
· PET roditeljskih kuća za smeštaj i brigu o deci koja se leče i njihovim porodicama
· Više od ŠEST STOTINA radionica psiho-socijalne podrške za roditelje
· Više od PEDESET edukacija za volontere
· Više od TRIDESET publikacija
· Više od HILJADU akcija senzibilisanja javnosti
· Više od 50 besplatnih kampova za izlečenu decu i njihove roditelje
· HILJADU volontera
· ŠEST edukacija medicinskog osoblja
· Preko STO HILJADA volonterskih sati
· Više od 300 MILIONA dinara uloženih u unapređenje uslova lečenja
· TRI inicijative za promenu propisa
· JEDNA POTPUNO NOVA BOLNICA, na dva sprata i 800 kvadratnih metara, koja je sada najbolje opremljena ustanova ove namene na Balkanu

Na čemu još radi NURDOR:

· Završetak i opremanje novog dečjeg hemato-onkološkog odeljenja Klinike za dečje interne bolesti u Nišu i podizanje standarda u uslovima lečenja ostalih dečjih hemato-onkoloških odeljenja u zemlji
· Realizacija brojnih rehabilitacionih kampova za decu i roditelje, kao i novih edukacija
· Borba za prava roditelja na bolovanje tokom celog lečenja deteta
· Omogućiti školovanje za decu srednjoškolskog uzrasta tokom lečenja
· Otvaranje nacionalnog pedijatrijskog kancer registra, koji je osnova svakog programa za lečenje, ishod i dugo praćenje u pedijatrijskoj onkologiji (uvođenje sistema dugog praćenja nakon izlečenja).

0 Continue Reading →

PSD2 – od regulatornog zahteva do poslovne prilike

Kako se bliži početak nove ere u bankarstu, odnosno uvođenje PSD2 regulative, Algotech je u saradnji sa SRC Slovenija organizovao bankarski skup pod nazivom: PSD2 – od regulatornog zahteva do poslovne prilike.

Na ovom značajnom događaju, koji se održao 16. maja u hotelu Falkensteiner u Beogradu, prisustvovali su predstavnici vodećih banaka u Srbiji.

Nakon uvodne reči, kojom je generalni direktor Algotecha, Dragan Gajić, otvorio ovaj skup usledilo je prvo u nizu predavanje na temu analize PSD2 regulativnog okvira, gde su svi prisutni imali prilike da saznaju sve pojedinosti u vezi PSD2 regulative. Kroz jedan jednostavan primer kupovine u online shopu, pokazana je razlika između trenutnog načina online plaćanja i online plaćanja kada PSD2 regulativa stupi na snagu. Takođe smo se osvrnuli i na način na koji banke ovu regulativu mogu pretvoriti u različite poslovne prilike i tako unaprediti način svog poslovanja i kvalitet usluge koju pružaju svojim korisnicima.

Tilen Rebec, regionalni direktor prodaje iz SRC Slovenija, održao je vrlo zanimljivo predavanje na temu: PSD2 – strateške opcije i tehnološke implikacije za banke (tehnologija je važna: RTS!!!, API, Open banking Digital platform, bezbednost).

Tomaž Borštner, Technology division Manager iz kompanije Bankart takođe je uzeo učešće i dao više detalja o samom rešenju i praktičnoj primeni: one-step plaforma za PSD2 – jedinstven inteterfejs za povezivanje sa mnogim finansijskim uslugama.

Sam događaj je zaključila panel diskusija „Odgovori na izazove otvorenog bankarstva i PSD2“. Na tridesetominutnom panelu su učetvovali Branko Greganović, CEO NLB Banke Srbije, Tomaž Borštner, Technology division Manager iz Bankarta, dok je moderator panela bio Miha Žerko, CEO iz SRC Slovenija.

Glavni zaključak, do kog su došli svi učesnici ovog skupa, je da PSD2 regulativu, koja će u potpunosti promeniti način rada i funkcionisanja današnjeg bankarstva, moramo posmatrati kao poslovnu priliku i prilagoditi se novim izazovima koje će ona doneti.

0 Continue Reading →

Cisco IoT: Konekcija ka budućnosti

Cisco Connect konferencija održana je 19.03.2019. godine u Hotelu Crown Plaza u Beogradu. Tema ovogodišnje konferencije je bila: Global Vision, Local Knowladge. Posetioci konferencije su imali priliku da saznaju koji su to trendovi u poslovanju u digitalnom okruženju. Fokus Cisco Connect 2019 je bio i na bezbednosti, jer je odbrana od sigurnosnih pretnji u rastućem digitalnom svetu imperativ poslovanja. Takođe, predstavljene su i novi standardi savremene komunikacije, digitalizovani radni procesi i kao novo iskustvo održavanja sastanaka.


Mnogobrojnim predavanjima, radionicama i demonstracijama predstojećih najnovijih Cisco rešenja i proizvoda, prisustvovalo je preko 700 učesnika iz domaćih i stranih kompanija, zatim predstavnika javnog sektora i servis provajdera.
Kompanija Algotech, kao srebrni sponzor Cisco Connect konferencije, održala je predavanje na temu Cisco IoT: Konekcija ka budućnosti. Predavanje su držali Milovan Pijović, Business Development Manager i Siniša Božić, Pre-sales engineer.

Prisutni posetioci su na našoj prezentaciji saznali šta se to očekuje u narednom periodu na polju razvoja IoT-ja. Takođe, posetioci su se upoznali i sa ulogom i pozicijom koju kompanija Algotech, kao Cisco partner, planira da ostvari, a to je da zajedničkim snagama rade na edukaciji tržišta i na razvoju inženjerskog kadra.

Cisco i Algotech, kao partneri, prepoznali su mogućnosti koje svima nama mogu olakšati i unaprediti kvalitet života, a vezani su upravo za razvoj ovih tehnologija. Tehnološki prikaz kao i dosadašnje studije slučaja koje su globalne, a koje su i Cisco i Algotech prepoznali kao mogućnost na regionalnom tržištu, bile su, takođe, deo prezentacije.

Istakli su da je po Garneru IoT jedan od najznačajnijih tehnoloških trendova transformacije digitalnog poslovanja od 2018. do 2023. godine.

Na kraju samog predavanja, Milovan Pijović je iznenadio prisutne posetioce i dodelio Jovan Rončević Cisco Certificate Gift Card u iznosu od $100, koju Jovan može iskoristiti prilikom sledećeg polaganja Cisco ispita.

0 Continue Reading →

Algotech Bosna i Hercegovina – uspešan početak poslovanja najmlađeg člana Algotech grupe

Algotech Bosna i Hercegovina – uspešan početak poslovanja najmlađeg člana Algotech grupe

2 Continue Reading →

Algotech Digital Day

Algotech Digital Day održan je 15. novembra u event centru Fabrika u Beogradu. Kompanija Algotech, kao vodeći regionalni sistem integrator u oblasti digitalnih i cloud servisa, imala je značajnu organizacionu podršku u glavnom partneru eventa – kompaniji Vestel, jednom od globalnih lidera u proizvodnji najnovije generacije digitalnih ekrana i Digital Signage rešenja. Pored kompanije Vestel partneri Algotech Digital Day eventa bili su Avaya, Brand Embassy, FORCS  i Wallboard,  renomirane kompanije u oblasti digitalne transformacije poslovanja.

Drugi po redu Algotech Digital Day posetilo je preko stotinu predstavnika najuspešnijih srpskih kompanija, stručne i naučne javnosti koji su, kroz izložbeni i prezentacioni deo, imali priliku da se upoznaju sa novim digitalnim i cloud rešenjima. U izložbenom delu, na Digital Signage, Video Wall i Interactive Flat Panel ekranima kompanije Vestel su instalirana savremena poslovna rešenja, koja su na vrlo efektan način predstavila diversifikovane potencijale parnerskih kompanija Algotecha u segmentu digitalne transformacije poslovanja i unapređenja kako konkurentnosti poslovanja, tako i korisničkog iskustva.

 

Algotech Digital Day otvorio je Nikola Korać, direktor prodaje i marketinga Algotecha, koji je ukazao da prisustvo kompanija koje su globalni lideri u proizvodnji digitalnih ekrana (Vestel) i softverskih rešenja u oblasti integracije digitalnih komunikacija (Avaya, FORCS, Brand Embassy, Wallboard) predstavlja jedinstvenu priliku da se posetioci u isto vreme upoznaju sa inovacijama u hardverskom i softverskom segmentu integrisanih digitalnih komunikacija i digitalne transformacije poslovnog okruženja.

Iskra Tanjga iz kompanije Brand Embassy, tokom svoje prezentacije ukazala je na prednosti implementacije digitalnih interaktivnih korisničkih centara. Naime, Brand Embassy digitalna platforma za pružanje korisničkih usluga iz clouda, integriše komunikacije preko različitih kanala (društvene mreže, razmena poruka, live chat, AI, chatbot i sl.), a rešenje je jedinstveno, skalabilno i modularno, te se lako integriše u postojeću infrastrukturu kompanija, dok je značajno unapređena briga o korisnicima zasnovana na digitalnim i omnichannel rešenjima.

Borko Crnogorac, iz kompanije Telekom Srbija koja je lider u oblasti fiksne i mobilne telefonije, interneta i multimedija kako u zemlji tako i u regionu, fokusirao je svoje izlaganje na očekivanja i zahteve korisnika koji eksponencionalno rastu i postaju sve sofisticiraniji i kompleksniji u segmentu digitalnih komunikacija. Istakao je da su Algotech i Telekom Srbija dugogodišnji partneri koji obezbeđuju efikasnost, pouzdanost  i kvalitet implementiranih poslovnih rešenja, anticipirajući trendove u razvoju korisničkih servisa u digitalnom i cloud okruženju.

Mickey Park, potpredsednik južnokorejske kompanije FORCS zadužen za globalnu prodaju, istakao je značaj digitalne transformacije u svim segmentima poslovanja i prezentovao je najsavremenije tehnološko FORCS rešenje vezano za „paperless“ transakcije u poslovanju kompanija. Istakao je da partnerstvo Algotecha i FORCS-a, vodećeg isporučioca rešenja iz oblasti e-Formulara i izveštavanja, ima za cilj pokretanje dinamičnije digitalne transformacije poslovanja u regionu jugoistočne Evrope.

Nenad Životić, menadžer prodaje Cloud servisa Algotecha, prezentovao je Avaya „Powered By IPO“ Cloud UC&CC, rešenje namenjeno svim kompanijama koje žele da prošire svoj prodajni portfolio sa atraktivnim Cloud servisima. Fokus prezentacije bio je na Cloud kontakt centru kao skupu alata, aplikacija i usluga hostovanih na vitruelnim serverima (u cloudu), koji kompanijama može pomoći za organizovanu i objedinjenu komunikaciju sa klijentima po više različitih komunikacionih kanala, za rutiranje poziva, upravljanje agentima i za analitiku poziva.

Robert Simon, direktor kompanije Wallboard, predstavio je Digital Signage platformu za upravljanje digitalnim sadržajem, razvijenu tako da korisnicima pruža jednostavne alate za kreiranje složenog i dinamičnog sadržaja. Ovo rešenje predstavlja novu generacija efektivnih komunikacija, čiji sistem za upravljanje koristi najnapredniju tehnologiju za generisanje digitalnog sadržajem putem jednog ekrana, video zida ili mreže više digitalnih ekrana, a Wallboard Digital Signage korisnički interfejs omogućava jednostavan i kastumizovan način kreiranja komunikacione poruke.

Burak Özdemir, menadžer prodaje kompanije Vestel, predstavio je glavnog partnera eventa Algotech Digital Day – Vestel grupu koja je jedan od globalnih lidera u proizvodnji digitalnih ekrana i LED osvetljenja. Vestel grupa u matičnoj Turskoj poseduje holding od 10 kompanija, a diversifikovanu poslovnu aktivnost podržava 16 filijala koje posluju u različitim delovima sveta. Posebno jaku tržišnu poziciju zauzima u segmentu proizvodnje ekrana (Digital Signage, Video Wall, Interactive Flat Panel Displays, Flight Information Displays i dr). Atraktivnost, funkcionalnost i efektnost Vestelovih digitalnih ekrana i Digital Signage rešenja dobila je još jednu potvrdu time što su Vestelovi Flight Information ekrani predviđeni za instaliranje na najvećem svetskom aerodromu u Istanbulu, koji je u fazi završetka.

 Algotech Digital Day završen je nagradnom igrom u kojoj su učestvovali svi prisutni posetioci, a pobednica nagradnog izvlačenja je na poklon dobila CX-40 dron.

 

Još slika sa Algotech Digital Day-a možete pogledati na našoj facebook stranici  

Partneri  događaja

          
                        

2 Continue Reading →

Altitude Software i Algotech predstavljaju buduće trendove u Customer Engagement i Omnichannel komunikacijama

Tokom proteklih 10 godina uspešne partnerske saradnje, kompanije Altitude Software i Algotech su kreirale napredna tehnološka rešenja za poboljšanje okruženja u oblasti iskustva korisnika (Customer Experience)

Altitude Software, globalni provajder omnichannel rešenja za unapređenje iskustva korisnika, i kompanija Algotech razvili su savremena tehnološka rešenja kako bi reafirmisali dugogodišnje partnerstvo i ojačali prisustvo na lokalnom i regionalnom tržištu u oblasti Customer Engagementa i Omnichannel komunikacija.

algotech

U cilju dodatnog unapređenja dugog i uspešnog partnerstva kompanije Altitude Software i Algotech će organizovati zajednički event u novembru 2018. godine u Beogradu, gde će promovisati najnovija poslovna rešenja. Dve partnerske kompanije će na njemu predstaviti inovacije i unapređenja za upravljanje savremenim kontakt centrima vezana za interaktivnost, integraciju i Cloud rešenja. Veliki broj uspešno realizovanih zajedničkih projekata, koje su kompanije do sada partnerski razvile i implementirale kod značajnih klijenta u sektoru bankarstva, osiguranja i javnih usluga (kao što su Unicredit, Unika, Komercijalna banka, Sberbank, Raiffeisenbank, Poreska uprava Srbije idr.) još jedna su potvrda ove izuzetne poslovne saradnje.

Na zajedničkom Altitude – Algotech eventu biće predstavljeni sledeći aktuelni trendovi i koncepti:

  • Evolucija Cloud rešenja,
  • Virtuelni asistenti,
  • Veštačka inteligencija,
  • Chatbots u komunikacionim kanalima kao što su Facebook Messenger, Skype, Slack.
  • Napredna rešenja za snimanje i obuku, zajedno sa video integracijom.

O kompaniji Altitude Software

Altitude Software nudi omnichannel rešenja za kompanije širom sveta, kako bi postigli integrisano upravljanje interakcijama klijenata i jedinstveno iskustvo koja unapređuju poslovanje. Altitude Experience je softverska platforma za upravljanje kontakt centrom, potpuno modularna i skalabilna, koja integriše komunikacije i kontaktne kanale u kompanijama. Altitude Software ima 25 godina poslovnog iskustva, preko 300.000 korisnika i 1100 klijenata u 80 zemalja. Kompanija Altitude Software je i nosilac preko 50 nagrada i svetskih priznanja za inovacije u oblasti korisničkog iskustva.

Više informacija možete naći na Altitude Software

0 Continue Reading →

Novi Algotech cloud servisi i partnerski cloud program

Prateći savremene tehnološke trendove kompanija Algotech je razvila nove Cloud servise:

 

Kao kompatibilan deo novih servisa, Algotech je pokrenuo i partnerski Cloud program, namenjen svim kompanijama koje žele da prošire svoj prodajni portfolio sa najatraktivnijim Cloud servisima.

Algotech Cloud

Prezentacija Cloud servisa i partrnerskog programa održana je u hotelu Hilton Beograd, gde su prezentacije vezane za nove Cloud servise, partnerski program i podršku vendora održali: Nenad Životić, menadžer prodaje Cloud servisa Algotecha, Nikola Korać, direktor prodaje i marketinga Algotecha, dok je prednosti Avaya Cloud rešenja izložio Ozren Marić, regionalni direktor kompanije Avaya. Slobodan Stevančević, senior sistem inženjer u Algotechu, demonstrirao je rešenje Cloud kontakt centra u realnom vremenu, sa akcentom na funkcionalnosti i prednosti rešenja. Cilj prezentacije bio je da se postojećim i budućim partnerima prikažu mogućnosti  Avaya IP Office platforme kao rešenja namenjenog segmentu malih i srednjih preduzeća.

Algotech Cloud Algotech Cloud

Fokus je bio i na Cloud kontakt centru kao skupu alata, aplikacija i usluga hostovanih na vitruelnim serverima (u cloudu), koji kompanijama može pomoći za organizovanu komunikaciju sa klijentima po više komunikacionih kanala (telefonski pozivi, email i chat poruke), za rutiranje poziva, upravljanje agentima i za analitiku poziva.

Glavne prednosti kontakt centra iz Clouda su:

  • Predvidivi mesečni troškovi
  • Nema troškova ulaganja u dodatnu infrastrukturu
  • Rad sa udaljenih lokacija
  • Fleksibilnost u pogledu broja funkcionalnosti i broja korisnika
  • Tehnološki najnovija verzija rešenja – Keep up with technology
  • Visoka dostupnost servisa
  • Bezbednost ISO 27001 sertifkacija za bezbednost informacija.

Priključivanje našem partnerskom programu pruža mogućnost kompanijama da prošire svoju ponudu savremenim Algotech Cloud servisima, a da pritom ostvare i značajne poslovne benefite.

Više informacija o našem partnerskom program možete naći na AlgoCloud partnerskom portalu.

0 Continue Reading →

Brand Embassy – novi partner Algotecha u oblasti digitalnih korisničkih centara

Partnerstvo sa renomiranom kompanijom Brand Embassy predstavlja jačanje prisustva Algotecha na regionalnom tržištu digitalnih interaktivnih korisničkih centara (DCIC – Digital Customer Interaction Center). Ovim partnerstvom Algotech unapređuje svoj poslovni portfolio u segmentu brige o korisnicima zasnovane na digitalnim i omnichannel rešenjima kompanije Brand Embassy, koja je lider u obezbeđivanju usluga najvišeg kvaliteta kroz skalabilnu digitalnu platformu.
Kompatibilnost digitalnog poslovnog portfolia Algotecha i kompanije Brand Embassy, uz sinergetski efekat zajedničkog nastupa na tržištu digitalnih korisničkih platformi zemalja Centralne i Istočne Evrope, ima potencijal za postizanje izuzetnih poslovnih rezultata. Pored toga, Brand Embasy je kompanija sa značajnim poslovnim referencama u regionu, a njena rešenja koriste vodeće telekomunikacione i finansijske kompanije (kao što su Telenor, VIP Mobile, T-Mobile, O2, SBB, Telemach, Raiffeisen Bank, KBC i Societe Generale banka i druge) u preko 30 zemalja Centralne i Istočne Evrope.

Povodom partnerstva sa Brand Embassy Dragan Gajić, generalni direktor kompanije Algotech, istakao je sledeće: „Dugoročna poslovna orijentacije naše kompanije je usmerena na digitalizaciju poslovnih procesa i na implementaciju drugih naprednih rešenja koja omogućavaju bolju integraciju komunikacionih i prodajnih kanala. U tom smislu Brand Embassy je pravi partner sa vodećim poslovnim rešenjem u oblasti digitalnih korisničkih servisa. Ovo rešenje značajno unapređuje kvalitet pružene usluge i čini poslovni portfolio kompanije Algotech izuzetno konkurentnim na dinamičnom tržištu digitalnih servisa”
„Tokom proteklih šest godina, imali smo sreću da radimo sa vodećim telekomunikacionim kompanijama, bankama i maloprodajnom lancima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Ali naši klijenti postaju sve zahtevniji i očekuju besprekornu uslugu visokog kvaliteta, bez obzira na komunikacioni kanal, tako da naše partnerstvo sa Algotechom, vodećim regionalnim sistem integratorom, nam daje dodatnu mogućnost penetracije tržišta i implementacije rešenja koja su fleksibilna, skalabilna i zasnovana na pozitivnom korisničkom iskustvu naših klijenata“ rekao je Vit Horki, suosnivač i izvršni direktor kompanije Brand Embassy.
Kompanije se suočavaju sa višestrukim tržišnim izazovima: da se adaptiraju zahtevima digitalne poslovne transformacije; da unaprede iskustvo korisnika; da smanjuju troškove i povećavaju profit. Paralelno sa ovim zahtevima sve je veća potreba za digitalnim kanalima komunikacije u korisničkim centrima, ali digitalno transformisanje kontakt centara može trajati jako dugo. Zato je korisničkim centrima potreban agilan partner čija rešenja poseduju skalabilnost i integrišu sve usluge na jednoj platformi, što su bazične odlike Brand Embassy koncepta.

Brand Embassy je digitalna platforma za pružanje korisničkih usluga iz clouda, koja integriše komunikacije preko različitih kanala (društvene mreže, razmena poruka, live chat, AI, chatbot i sl.). Ovo jedinstveno skalabilno i modularno Brand Embassy rešenje se lako integriše u postojeću infrastrukturu i omogućava:

  • 95% zadovoljnih klijenata
  • 70% smanjeno vreme rešavanja reklamacija klijenata
  • 300% smanjenje broja potrebnih poslovnih operacija.

Za više informacija posetite Brand Embassy

2 Continue Reading →

FORCS i Algotech u društvu svetskih lidera FinTech industrije na konferenciji Money20/20 Europe

Money20/20 Europe, najznačajnija konferencija u FinTech industriji, održana je u periodu 4-6. jun u Amsterdamu. Algotech je, u saradnji sa partnerskom kompanijom FORCS, učestvovao na Money20/20 Europe, gde je direktor prodaje i marketinga Nikola Korać, zajedno sa liderima FinTech industrije iz čitavog sveta razmenjivao iskustva iz oblasti digitalne transformacije sektora finansijskih usluga i tehnoloških inovacija u bankarstvu.

 

Money20/20 Europe je centar okupljanja lidera i inovatora globalne finansijske industrije, jer daje ekspertski uvid u načine na koje potrošači i kompanije troše, upravljaju, investiraju i štite svoje finansije. Učesnici konferencije imaju mogućnost za otkrivanjem novih poslovnih prilika i jačanjem partnerskih mreža, kao i za upoznavanje najnovijih tehnoloških trendova.

FinTech kompanije razvijaju i koriste mogućnosti novih informaciono-komunikacionih tehnologija za potrebe unapređenja finansijskih servisa, usluga i proizvoda. Industrija finansijskih usluga je jedna od agilnijih i bržih u prihvatanju inovacija te su i FinTech kompanije u poziciji da budu lideri i inovatori u ovom segmentu poslovanja. Money20/20 je najveće svetsko tržište inovativnih ideja u segmentu finansijskih usluga, koje pruža izuzetne mogućnosti umrežavanja sa uticajnim liderima iz sveta finansija, kao i najuticajnijim preduzetnicima i inovatorima iz FinTech industrije koji kreiraju globalnu budućnost novca.

Fokus ovogodišnje konferencije Money20/20 Europe bio je usmeren na:

  • Digitalnu transformaciju bankarstva
  • Budućnost platnih servisa
  • Veštačku inteligenciju (AI)
  • Sigurnost i analitiku podataka
  • Identitet i sisteme autentifikacije korisnika.

Sa preko 5000 učesnika iz više od 1500 vodećih kompanija (American Express, Google, Visa, MasterCard, ING, HSBC i dr.)  iz 80 zemalja, koji predstavljaju globalne lidere u industriji finansijskih usluga i primene inovativnih tehnologija u bankarstvu, Money20/20 je mesto gde se kreira i gradi budućnost tržišta finansijskih usluga i platnih servisa. U tom smislu koncept Money20/20 predstavlja integrisanu digitalnu platformu savremenog FinTecha, u okviru koje se organizuju četiri globalna eventa:

  1. Money20/20 Europe
  2. Money20/20 USA
  3. Money20/20 Asia
  4. Money20/20 China.

Dodatne informacije možete naći na Money20/20 Europe

0 Continue Reading →