Customer engagement

„Customer engagement“ označava poslovnu komunikaciju između korisnika i kompanije putem različitih komunikacionih kanala, s tim da se može raditi o proaktivnoj, reaktivnoj ili interaktivnoj komunikaciji, u realnom vremenu ili sa odloženim odgovorima.

Povezani proizvodi

OZ e-Form

OZ e-Form je jedno od najsavremenijih tehnoloških rešenja vezanih za primenu digitalnog potpisa i „paperless“ transakcije u svim industrijama. OZ e-Form kompanije FORCS je kompletno rešenje koje donosi značajnu dodatnu […]

Kofax SignDoc – elektronski potpis

Pogodnost i sigurnost e-potpisa je ključna za digitalnu transformaciju Unapređenje performansi vaše kompanije podrazumeva pronalaženje novih načina da povećate efektivnost biznisa i efikasnost angažovanja klijenata. Smanjena upotreba papira tokom realizacije […]

Hybris marketing

Personalizovan, brz i agilan multichannel marketing u realnom vremenu! Svakodnevno, korisnici širom sveta kreiraju ogromne količine „signala“, koji ne samo da uključuju kontekstualne informacije o tome gde se neko nalazi, […]

Digital Signage

Vaš brend približite klijentima uz Algotech Digital Signage uslugu! Algotech se trudi da svojim korisnicima konstantno pruži inovativna i efikasna rešenja koja će im obezbediti konkurentsku prednost kroz primenu najnovijih […]