IP Office CC - AVAYA kontakt centri

Avaya-IP-OFFICE-CONTACT-CENTerNasl

IP Office Contact Center može da podrži do 250 kontakt centar agenata koji na raspolaganju imaju različite kanale za komunikaciju – glas, email i chat, što pomaže u unapređenju korisničkog iskustva uz povećanje efikasnosti agenata, što za direktnu posledicu ima smanjenje troškova.
IP Office Contact Center je kompletno „ključ u ruke“ rešenje za kompanije koje žele da diferenciraju svoju uslugu od konkurencije, naprave bolju segmentaciju klijenata i povećaju vrednost svake interakcije sa korisnikom, što značajno utiče na veće zadovoljstvo korisnika i veću profitabilnost poslovanja.
Uz pomoć Avaya IP Office™ kontakt centra, možete implementirati sveobuhvatnu strategiju poslovanja, tako da vaš biznis postane prvi izbor za kupca. Ovaj potpuno integrisan paket donosi mnoge benefite:

Ip Office CC

• Izvlači maksimalnu vrednost iz svake interakcije tako što obezbeđuje konzistentnu, personalizovanu uslugu i identifikuje svaku prodajnu priliku
• Pomaže u jačanju odnosa sa klijentima tako što svakom zaposlenom omogućava da postane konsultant klijenta, pružajući najviši nivo usluge širom cele organizacije
• Omogućava da pružite odgovarajuću i pravovremenu uslugu bilo kada i bilo gde, usmeravajući klijenta na relevantnog agenta uz pomoć pametnog rutiranja i multikanalnih mogućnosti
• Povećava broj rešenih zahteva pri prvom kontaktu sa korisnikom, primenom strategija segmentacije u cilju optimizacije interakcija sa korisnicima – čime se eliminišu pozivi tipa: „Kontaktiram vas ponovo zbog…“
• Povećava produktivnost zaposlenih, stavljajući im na raspolaganje alat koji im je neophodan za proaktino kontaktiranje klijenata, u cilju otvaranja novih prodajnih prilika i/ili rešenje korisničkih zahteva

Izdvajamo na prvi pogled:

  • Fleksibilna distribucija kroz različite medije
  • Integrisano multikanalno kontakt centar rešenje za komunikaciju sa klijentima preko telefona, e-mail-a, i web chat-a
  • Prioritizacija klijenata
  • Rutiranje na osnovu znanja
  • Self-service rešenja
  • Online monitoring
  • Napredne outbound kampanje
  • Telemarketing
  • Istorijski izveštaji
  • Jednostavna integracija sa CRM rešenjima
  • Interaktivni govorni automat (IVR)
  • WFO rešenje – optimizacija radne snage
  • Rad sa udaljenog mesta