Knowledge Management

eGain

Transformišite korisnički servis – Next Generation Knowledge!
Prema podacima renomiranih svetskih istraživačkih kuća, ubedljivo najčešći i glavni razlog nezadovoljstva klijenata prilikom interakcije sa kompanijama se svodi zapravo na neadekvatno upravljanje korporativnim znanjem. Nekonzistentnost kod davanja odgovora i neadekvatno znanje agenata, nepoznavanje ključnih informacija u vezi klijenta (navike, istorija transakcija i komunikacije po različitim kanalima), kao i nemogućnost nalaženja relevantnih odgovora na samim korporativnim web sajtovima su samo neki od primera. Algotech u svojoj ponudi donosi rešenje globalnog lidera eGain, koji omogućava da se upravo ovakvi izazovi reše na najefikasniji način, a koje baš zato koriste najuspešniji biznisi širom sveta.

Fleksibilan web-baziran pristup relevantnim podacima je ključ za pružanje odgovarajućih informacija i obezbeđivanje adekvatne ekspertize agentima i drugom osoblju, što je neophodan preduslov za kompetentno obavljanje zadataka u servisnim operacijama. Pristup selektovanoj bazi znanja i istim sofisticiranim mehanizmima pretrage se omogućava i samim klijentima pomoću eGain® Self-Service™ rešenja. Kao integralni deo eGain CEH platforme, eGain® KnowledgeAgent™ i eGain® Self-Service™ se prirodno integrišu sa svim ostalim aplikacijama iz eGain portfolia. Te aplikacije omogućavaju intranet i ekstranet pristup opštoj bazi podataka, čime omogućavaju da se obezbedi posebno, produktivno i brend-usaglašeno iskustvo tokom svake interakcije. Potpomognut patentiranom eGain Multisearch™ tehnologijom, pomenute aplikacije kombinuje i objedinjuje mogućnosti najiscrpnijeg paketa metoda za pristup bazi znanja, simultanu pretragu različitih izvora (federated search), alat za identifikaciju uskih grla i povećanje operativne efikasnosti (process intelligence) sa intuitivnim interfejsom, kako bi se klijentima u svakom trenutku pružila vrhunska usluga i obezbedila relevantna informacija. Pri tome, korisnici uvek mogu da odaberu između nekoliko opcija (putanja) kako bi došli do ciljane informacije. Svi metodi pristupa nalaze se u okviru jednog alata za pretragu, a rešenje omogućava:

  • Pretragu prema ključnoj reči ili frazi (intent-based pretraga
  • Pretragu na lokalnom jeziku
  • Topic-tree pregled
  • Vođenu pomoć, naslonjenu na patentirani Case-Based Reasoning algoritam (pronalaženje rešenja za novi problem na osnovu iskustava iz ranije rešenih sličnih problema – AI tehnologija)
  • Simultanu pretragu sadržaja sa web sajta, iz kontakt centra, društvenih mreža…