Medicinski sektor

Razvojem privatnog zdravstvenog sektora, briga o pacijentima postaje centralna i prestižna tačka svake zdravstvene institucije. Orijentisanost na pacijenta i način komunikacije postaju skoro pa podjednako bitni koliko i sama logistika oko pacijenta unutar zdravstvene institucije.
U eri digitalnih komunikacija se sve češće koriste tehnologije u svrhe telemedicine koja, pre svega, poboljšava kvalitet lečenja pacijenata tako što se lekari u realnom vremenu mogu konsultovati sa stručnjacima iz celog sveta razmenom video, audio i drugih vrsta podataka. Tehnološka podrška za telemedicinu su videokonferencijski sistemi, kojima se Algotech profesionalno bavi više od 10 godina.

Povezani proizvodi

Kofax Kapow

Potpuno automatizujte procese informacija radi povećanja produktivnosti zaposlenih, smanjenja troškova, povećanje efikasnosti i uvida u ključne poslovne odluke. U centru svakog uspešnog biznisa je informacija kojoj treba brz pristup, procesuiranje […]

OZ e-Form

OZ e-Form je jedno od najsavremenijih tehnoloških rešenja vezanih za primenu digitalnog potpisa i „paperless“ transakcije u svim industrijama. OZ e-Form kompanije FORCS je kompletno rešenje koje donosi značajnu dodatnu […]

Kofax SignDoc – elektronski potpis

Pogodnost i sigurnost e-potpisa je ključna za digitalnu transformaciju Unapređenje performansi vaše kompanije podrazumeva pronalaženje novih načina da povećate efektivnost biznisa i efikasnost angažovanja klijenata. Smanjena upotreba papira tokom realizacije […]

Cisco WEBEX TEAMS

Cisco Webex Teams je cloud bazirana usluga koja nam obezbeđuje celokupan paket alata za komunikaciju izmedju projektnih timova. Servis nam omogućava razmenu poruka, glasovnu, video komunikaciju, mogućnost deljenja fajlova kao […]

Aurora

Preuzmite kontrolu! Aurora je alat koji pomaže postizanju preglednosti, uspostavljanju kontrole a time posledično i boljem i efikasnijem upravljanju celokupnim poslovanjem. Zamenite email-ove i tabele jedinstvenim radnim okruženjem i automatizovanim […]

IP Office CC

IP Office Contact Center može da podrži do 250 kontakt centar agenata koji na raspolaganju imaju različite kanale za komunikaciju – glas, email i chat, što pomaže u unapređenju korisničkog […]

IP Office Platform

Upoznajte se sa komunikacionim, konferencijskim i infrastrukturnim rešenjima koja omogućavaju interakcije u realnom vremenu, integrišući glas, video, podatke, poruke, konferencije, mobilnost i još mnogo toga. Dok vas Avaya uvodi u […]

Contact Center Express

Cisco® Unified Contact Center Express (Unified CCX) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih […]

Knowledge

Transformišite korisnički servis – Next Generation Knowledge! Prema podacima renomiranih svetskih istraživačkih kuća, ubedljivo najčešći i glavni razlog nezadovoljstva klijenata prilikom interakcije sa kompanijama se svodi zapravo na neadekvatno upravljanje […]

OmniChannel

Isporučite jedinstveno omnichannel korisničko iskustvo! Svet je odavno postao multichannel. Klijenti žele da su u mogućnosti da pozovu telefonom kompanije čije usluge/proizvode konzumiraju, da im pošalju email, da koriste chat/video […]