Multichannel Customer Engagement

OmniChanel

Isporučite jedinstveno omnichannel korisničko iskustvo!
Svet je odavno postao multichannel. Klijenti žele da su u mogućnosti da pozovu telefonom kompanije čije usluge/proizvode konzumiraju, da im pošalju email, da koriste chat/video ili cobrowsing dok komuniciraju sa njima, da imaju interakciju na društvenim mrežama, da nađu sami odgovore na pitanja – i sve to uz minimalan napor. Algotech prateći aktuelne trendove i potrebe svojih klijenata nudi vodeća rešenja u industriji koja obezbeđuju kompletan multichannel customer engagement.

U današnjem izrazito konkurentnom okruženju, kvalitetan customer engagement je jedina održiva razlika među brojnim biznisima. Pružanje jednostavnog i konzistentnog korisničkog putovanja (customer journey) prilikom interakcije klijenata sa vašim kompanijama preko raspoloživih kanala komunikacije, danas je sve više prepoznato kao imperativ, istovremeno predstavljajući i priliku i pretnju za sve biznise u hiper-konkuretnom ambijentu.
Algotech konstantno prati ovakve potrebe svojih klijenata i nudi nekoliko vodećih rešenja u industriji koja obezbeđuju kompletan multichannel customer engagement preko Web, Social, Mobile i Contact Center kanala. Rešenja su modularna i u zavisnosti od izbora mogu da se sastoje od:

  • Mobilnih aplikacija koje omogućavaju interakcije (chat, video, cobrowsing, self-service …) kroz postojeće ili nove aplikacije na telefonima ili tabletima, na Android ili iOS platformama.
  • Web aplikacija koje omogućavaju interakcije (chat, video, cobrowsing, self-service …) na web sajtovima kompanija.
  • Social aplikacija za interakcije sa klijentima u domenu društvenih mreža, prikupljanje znanja, upravljanje reputacijom.
  • Desktop aplikacija da omoguće agentima da upravljaju interakcijama po svim kanalima. Agenti dobijaju 360° pogled na korisnika, inteligentne smernice u procesima i brzu primenu baze znanja preko tradicionalnih i social kanala.
  • Management aplikacija da omoguće kvalitetan uvid u multichannel operacije unutar Kontakt Centra i adekvatno upravljanje.

Vendori čija rešenja za multichannel customer engagement nudi Algotech su: eGain, Avaya, Cisco, Altitude.