O kompaniji

Kompanija ALGOTECH je jedna od vodećih multinacionalnih evropskih korporacija koja pruža telekomunikaciona rešenja institucijama i korporacijama. Algotech je prepoznat kao lider u oblasti kontakt centara i nudi širok spektar proizvoda i usluga koje pomažu korisnicima u rukovođenju telekomunikacijama kompanije putem sofisticiranih telekomunikacionih i IT rešenja.

Istorija kompanije ALGOTECH počela je 1992. godine. Danas, kompanija ima ogranke u Srbiji, Mađarskoj, Rumuniji, Češkoj Republici, Slovačkoj i Poljskoj gde uspešno posluje već niz godina. Dobitnici smo nagrade priznate revizorske kuće Deloitte – Technology Fast 50 – Central Europe za najbržerastuće IT kompanije u region.

Algotech je rezultatima, znanjem i iskustvom zaslužio AVAYA PLATINUM Business Partner sertifikat, a takođe posedujemo sertifikate "Gold Partner" kompanija Nice, Extreme Networks i Audicodes. Algotech je član internacionalne grupe InOne. Kompanija je pozicionirana  kao jedan od glavnih sistem integratora čija se poslovna politika zasniva na kreiranju i razvoju rešenja po meri korisnika. Podrška svim rešenjima se bazira na portfoliu raznovrsnih usluga uključujući savetodavne predloge za rešenja u okviru kompanije, integraciju sistema i servisnu podršku, kao i konsultantske usluge, obuke i treninge.

Danas je ALGOTECH važan partner i dobavljač velikom broju svetski renomiranih kompanija. Kompanija je dospela na ovu poziciju zahvaljujući apsolutnoj pouzdanosti svojih proizvoda svetske klase, kvalitetu implementiranih rešenja i pouzdanošću pruženih usluga koje podržava dugogodišnji stabilan tim, velikim investicijama u konsultantsko usavršavanje, konzistentnoj metodologiji i korporativnoj kulturi zasnovanoj na potrebama i zadovoljstvu korisnika.

Kompanija Algotech stavlja akcenat na visok kvalitet usluga koje nudi svojim klijentima. Sertifikati o kvalitetu - ISO 9001:2008 za upravljanje kvalitetom, ISO 14001:2004 za zaštitu životne sredine i ISO 18001:2007 za zaštitu na radu, samo su primeri nekih aktivnosti koje obavljamo kako bi podržali i razvili kvalitet usluga i radno okruženje.