Omogućite zaposlenima rad od kuće

AVAYA Spaces platforma za timski rad i video sastanke

Usled globalnog širenja Korona virusa u mogućnosti smo da vašoj kompaniji omogućimo BESPLATNО korišćenje AVAYA Spaces platforme u periodu od 60 dana!

Želite BESPLATAN nalog za vašu kompaniju u trajanju od 60 dana?

Popunite kontakt formu i naš tim će vam otvoriti nalog

#OstaniKodKuće

AVAYA Spaces je cloud bazirana platforma za poslovnu komunikaciju i online sastanke sa opcijom razmene poruka, organizacije audio i video konferencija, deljenja dokumenata i još mnogo toga.

AVAYA Spaces platformi možete pristupiti sa bilo kog mesta i bilo kog uređaja, desktop računara, laptopa, tableta ili telefona.

Idealan je za timove koji žele da na efikasan način obavljaju poslovnu komunikaciju i da lako upravljaju zadacima, bilo da su u kancelariji ili kod kuće.

Rešenje je prilagođeno za organizaciju rada od kuće svih zaposlenih u kompaniji.

Funkcionalnosti koje dobijate korišćenjem BESPLATNOG probnog naloga u periodu od 60 dana su:

Glasovni i video pozivi

Pozivi se mogu realizovati preko mobilne aplikacije, desktop računara, laptopa ili tablet

Deljenje dokumenata

Delite fajlove, dokumenta i pristupite im sa bilo kog uređaja i bilo kog mesta na potpuno bezbedan način

Video konferencija

Avaya Spaces vam omogućava da organizujete video sastanke do 200 korisnika*

Razmena poruka

Poruke možete razmenjivati sa jednom osobom unutar kompanije, a možete pokrenuti i grupni chat

Timska kolaboracija

Formirajte timove prema aktuelnim projektima, kreirajte zadatke za članove tima i olakšajte timski rad

Integracija sa aplikacijama

Avaya Spaces se može integrisati sa ostalim aplikacijama koje koristite u radu: Outlook, Slack, Google calendar…

Usled globalnog širenja Korona virusa u mogućnosti smo da vašoj kompaniji omogućimo BESPLATNО korišćenje AVAYA Spaces platforme u periodu od 60 dana!

#RadiOdKuće

Želite BESPLATAN nalog za vašu kompaniju u trajanju od 60 dana?

Popunite kontakt formu i naš tim će vam otvoriti nalog