Renomirana konsultantska kompanija Gartner objavila je izvještaj za 2018. godinu u kojem je Avaya pozicionirana kao lider u magičnom kvadratu za Contact Center Infrastructure (Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure Worldwide, 2018). Avaya, dugogodišnji partner Algotecha, ovim je uspjehom dokazala da poslovna vizija i dinamično liderstvo predstavljaju preduslov održivog razvoja, jer Gartnerov izvještaj pruža potvrdu liderske pozicije na ključnom tržištu kompanije – kontakt centrima.
Kompanije iz segmenta Contact Center Infrastructure (CCI) u Gartnerovom liderskom kvadrantu pozicionirane su na osnovu kvaliteta, skalabilnosti i ukupne zrelosti aplikacija, kao i mogućnosti podrške korisnicima. Također, CCI kompanije su ocijenjene prema sposobnosti da iskoriste svoju viziju za uspješan poslovni razvoj, jer Gartner analitičari ocjenjuju kompanije na osnovu njihove sposobnosti da anticipiraju buduće trendove razvoja tržišta i definiraju konkurentne poslovne planove.

Kompanije pozicionirane kao lideri u Gartnerovom magičnom CCI kvadrantu imaju značajno tržišno učešće, diversificiran poslovni portfolio, prisutne su na velikom broju geografski različitih tržišta i imaju jasnu viziju razvoja zasnovanu na potrebama korisnika i poslovnom iskustvu u oblasti kontakt centar rješenja.

Više informacija možete pronaći na Avaya poslovna rješenja