Genesys Cloud

Sveobuhvatno Kontakt Centar Cloud
rješenje za enterprise sektor

Inbound i Outbound pozivi, email, chat i social kanali
i mnogo više kroz jedinstvenu platformu.

Neke od funkcionalnosti Genesys Cloud rješenja

Na hiljade kompanija širom svijeta koriste Genesys Cloud rješenje – sveobuhvatni kontakt centar za pružanje besprijekornog korisničkog iskustva.

Samouslužni korisnički servisi

Interaktivni govorni automat (IVR), Voicebot, Chatbot

Digitalni kanali komunikacije

Chat, email, SMS i slanje poruka preko mesindžera, Co-browsing i dijeljenje ekrana

Voice servisi

VoIP, portovanje operatera, portal za administraciju servisa

Inbound pozivi

Inbound kampanje, govorna pošta, povratni poziv

Outbound pozivi

Outbound kampanje, spajanje inbound i outbound poziva, proaktivne notifikacije

Angažovanje radne snage

Praćenje učinka zaposlenih, raspoređivanje radne snage, procjena kvaliteta

Objedinjene komunikacije

Rad sa udaljene lokacije, poslovna komunikacija, agentska kolaboracija

Izvještavanje i analitika

Komandna tabla o učinku, pregled izvještaja, analitika u realnom vremenu

Integracija i aplikacije

Marketplace aplikacija, jednostavna integracija, SaaS servis

Bezbjedno, fleksibilno i pouzdano Cloud kontakt centar rješenje

Izaberite sigurno i pouzdano Cloud rješenje za kontakt centar. Rješenje Genesys Cloud zadovoljava i premašuje savremene bezbjednosne standarde spoljnjih bezbjednosnih testiranja, automatizacijom odbrane i šifrovanjem TLS i AES-256. Ključni industrijski sertifikati i usklađenost sa propisima znače da možete vjerovati da podaci o vašim korisnicima i kompaniji ostaju privatni – bez obzira čime se bavite i gdje se nalazite.

Zakažite prezentaciju Genesys Cloud rješenja

genesys cloud