

Cloud kontakt centar
Pružite podršku korisnicima sa bilo kog mesta
- Nije potreban hardware – Bez potrebe za ulaganjem u hardversku infrastrukturu
- Fleksibilnost servisa – Povećajte ili smanjite broj agenata u zavisnosti od vaših trenutnih potreba
- Brz povrat investicije – Lako usklađivanje troškova sa trenutnim obimom posla. Veća predvidljivost mesečne potrošnje i profita. Plaćajte samo ono što koristite
- Bezbednost – Automatsko softversko ažuriranje i nadogradnja. ISO 27001 sertifkacija za bezbednost informacija

Kompanije koje uspešno komuniciraju sa klijentima i zaposlenima, imaju i do 240% povećanja poslovnih performansi u poređenju sa organizacijama koje su manje uspešne u tom polju.
Idealan za mala i srednja preduzeća
-
- Rešenje kompanije Avaya je idealno za mala i srednja preduzeća koja žele da unaprede svoju komunikaciju sa korisnicima i poslovnim partnerima.
-
- 24 miliona zadovoljnih korisnika širom sveta se oslanja na Avaya IPO platformu radi unapređenja komunikacije, smanjenja troškova i povećanja broja korisnika.
-
- Obezbedite kontinuiran rast i razvoj vaše kompanije kroz alate višekanalne komunikacije bilo kada, bilo gde i sa bilo kog uređaja
Prednosti Cloud kontakt centra
-
-
- Fleksibilan broj agenata shodno vašim trenutnim potrebama
-
- Interaktivni govorni automat (IVR)
-
- Prioritizacija dolaznih poziva
-
- Izveštavanje u realnom vremenu i istorijsko
-
- Praćenje rada agenata – supervizorske funkcionalnosti
-
- Snimanje razgovora
-
- Pozivanje iz liste propuštenih poziva
-
``Uvođenje kontakt centra u našu kompaniju omogućilo nam je da imamo direktan kontakt sa našim potrošačima i bolje shvatimo njihove potrebe. Samim tim smo povećali prodaju a istovremeno smanjili troškove.``
Josip Vidaković, CEO
Natura Direct
Natura Direct