Cloud kontakt centar

Pružite podršku korisnicima sa bilo kog mesta

  • Nije potreban hardware – Bez potrebe za ulaganjem u hardversku infrastrukturu

 

  • Fleksibilnost servisa – Povećajte ili smanjite broj agenata u zavisnosti od vaših trenutnih potreba

 

  • Brz povrat investicije – Lako usklađivanje troškova sa trenutnim obimom posla. Veća predvidljivost mesečne potrošnje i profita. Plaćajte samo ono što koristite

 

  • Bezbednost – Automatsko softversko ažuriranje i nadogradnja. ISO 27001 sertifkacija za bezbednost informacija
cloud kontakt centar

Kompanije koje uspešno komuniciraju sa klijentima i zaposlenima, imaju i do 240% povećanja poslovnih performansi u poređenju sa organizacijama koje su manje uspešne u tom polju.

Idealan za mala i srednja preduzeća

    • Rešenje kompanije Avaya je idealno za mala i srednja preduzeća koja žele da unaprede svoju komunikaciju sa korisnicima i poslovnim partnerima.

 

    • 24 miliona zadovoljnih korisnika širom sveta se oslanja na Avaya IPO platformu radi unapređenja komunikacije, smanjenja troškova i povećanja broja korisnika.

 

    • Obezbedite kontinuiran rast i razvoj vaše kompanije kroz alate višekanalne komunikacije bilo kada, bilo gde i sa bilo kog uređaja

Prednosti Cloud kontakt centra

      • Fleksibilan broj agenata shodno vašim trenutnim potrebama

     

      • Interaktivni govorni automat (IVR)

     

      • Prioritizacija dolaznih poziva

     

      • Izveštavanje u realnom vremenu i istorijsko

     

      • Praćenje rada agenata – supervizorske funkcionalnosti

     

      • Snimanje razgovora

     

      • Pozivanje iz liste propuštenih poziva

     

``Uvođenje kontakt centra u našu kompaniju omogućilo nam je da imamo direktan kontakt sa našim potrošačima i bolje shvatimo njihove potrebe. Samim tim smo povećali prodaju a istovremeno smanjili troškove.``
Josip Vidaković, CEO
Natura Direct