Primarni zadatak svake kompanije je da izgradi dubok odnos sa postojećim korisnicima, ali i da kontinuirano radi na pribavljanju novih prospekata i poslovnih mogućnosti. Rešenja iz Digital Customer Service portfolio pruža kompanijama mogućnost personalizovane interakcije sa korisnicima, što je osnovni uslov za pružanje vrhunske korisničke usluge tokom celog životnog ciklusa.

Cloud kontakt centar – Avaya

Rešenje kompanije Avaya je idealno za mala i srednja preduzeća koja žele da unaprede svoju komunikaciju sa korisnicima i poslovnim partnerima. Obezbedite kontinuiran rast i razvoj vaše kompanije kroz alate […]

Contact Center Enterprise

Cisco® Unified Contact Center Enterprise (UCCE) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih kanala […]

Contact Center Express

Cisco® Unified Contact Center Express (Unified CCX) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih […]

Contact Expert

Proširite Skype za posao u kontakt centar alat i obezbedite praćenu interakciju sa korisnicima u multikanalnom kruženju. Na osnovu bogatog iskustva u industriji brige o korisnicima, kompanija Geomant je razvila […]

Uptivity

NICE je lansirao WFO rešenje za SMB kontakt centre, omogućavajući ovim kompanijama da koriste vodeća NICE rešenja upakovana u jednostavnu i ekonomičnu platformu. NICE Uptivity rešenje je skrojeno prema potrebama […]

Engage

NICE Engage platforma korisnicima pruža inteligentno snimanje interakcija preko različitih kanala komunikacije, čime im pomaže da rade u saglasnosti za zakonskom regulativom i steknu sadržajan uvid u poslovanje. Platforma takože […]

WFM

Koncept upravljanja ljudskim resursima (Workforce Management – WFM) zaživeo je u Kontakt Centrima i evoluirao je u rešenje koje je od posebne važnosti za organizacije koje žele da ostanu u samom […]

Aura Call Center Elite

Ključ za unapređenje iskustva vaših klijenata U dobrim vremenima, pa čak i u onim neizvesnim, upravljanje iskustvom klijenta je od ključnog značaja za dugoročnu poslovnu stabilnost i kontinuirano poslovanje vaše […]

Oceana

Obezbedite vašim klijentima upravo onakvo iskustvo kakvo i očekuju. Rešenje koje prati koncept aktivnog odnosa sa klijentom kroz više dodirnih tačaka (multi-touch customer engagement) u cilju veće lojalnosti, retencije, ukupne […]

Altitude Xperience

Altitude Xperience je sadržajna aplikacija za angažovanje klijenata, koja u kontakt centre uvodi najnapredniju tehnologiju koja povezuje sve organizacione jedinice u jedinstvenu celinu, a što je najvažnije, objedinjuje podatke o […]