Aura Call Center Elite

Ključ za unapređenje iskustva vaših klijenata
U dobrim vremenima, pa čak i u onim neizvesnim, upravljanje iskustvom klijenta je od ključnog značaja za dugoročnu poslovnu stabilnost i kontinuirano poslovanje vaše organizacije.
Call Center Elite predstavlja pouzdano, integrisano, omnikanalno kontakt centar rešenje, koje daje značajan doprinos u kreiranju pozitivnog i bogatog iskustva vašim klijentima. Rešenja koja Avaya CC Elite nudi osmišljena su za organizacije koje traže način da unaprede poslovnu efikasnost, povećaju prihod, omoguće bolje iskustvo svojim korisnicima i sačuvaju ih.
CC Elite nudi paletu opcija koje kontakt centar agentima omogućavaju efikasniji rad i bolji odgovor na rastuće potrebe klijenata. Inteligentno rutiranje kontakata (obezbeđivanje odgovarajućeg agenta u pravo vreme) dokazani je ključ za uspeh u pogledu povećanja zadovoljstva korisnika. Dodatna prednost je to što se uz smanjenje troškova donosi veća vrednost vašem poslovanju.
Agentske aplikacije vam omogućavaju da odgovorite na desktop strategije, preference operativnog sistema i kontakt centar pristup bez obzira da li se agent nalazi u centrali, lokalnoj podružnici ili kod kuće.
Nova era u kontakt centrima
– Avaya CC Elite je kompletno rešenje sa mnoštvom funkcionalnih aplikacija za obradu dolaznog (inbound) i odlaznog (outbound) saobraćaja i kontakata preko različitih komunikacionih kanala, koje obezbeđuje integrisane istorijske i izveštaje u realnom vremenu, za pun uvid u poslovni učinak.
– Avaya CC Elite radi na vodećoj platformi na tržištu – Avaya Aura® Communication Manager-u i može se jednostavno konfigurisati tako da obezbedi multikanalno rutiranje u kontakt centru.
– Avaya CC Elite upravlja dolaznom i odlaznom komunikacijom, redom za čekanje, a audio pozive, e-mail i tekstualne ili web chat sesije usmerava na najkompatibilnijeg agenta. Superiorni algoritmi rutiranja koje donosi Avaya CC Elite softver uparuju odgovarajući kontakt sa pravim resursom.
– Omnikanalno CC Elite rešenje je modularno, čime se kompanijama obezbeđuje fleksibilnost na koju se oslanjaju dok rastu i evoluiraju. Lako se integriše sa Avaya Experience Portal platformom za samouslužne servise i Avaya Call Management System (CMS) sistemom za kompletno izveštavanje i prilagođavanje. Avaya nudi rešenja koja će unaprediti rad vašeg korisničkog servisa tako da na pravi način odgovori na izmenjene potrebe današnjeg potoroača.
– Bez obzira na to da li klijent prefereira razgovor telefonom, e-mail komunikaciju, pisanje poruka preko mobilnog telefona, ili internet čet, CC Elite multi i omni-kanalne mogućnosti obezbeđuju univerzalan red za čekanje za sve kanale komunikacije, uz iskorišćavanje prednosti koje donose različiti Avaya patentirani algoritmi za distribuciju poziva (Automatic Call Distributor – ACD) i tehnologije predikcije. Kontakti se stavljaju u jedan red za čekanje, a potom prosleđuju do agenta sa relevantnim alatom, veštinom i znanjem u cilju bolje obrade.
Jednostavan za implementaciju i lak za korišćenje, omnikanalno CC Elite rešenje korisnicima donosi i:
– Desktop aplikacije za agente i supervizore spremne za rad odmah po instalaciji
– Strukturne aplikacije: inteligentno rutiranje, interakcija podataka i centralizovana konfiguracija
– Integrisani automatski pozivaoci – automatizovani (progressive dialing) ili inicirani od strane agenta (preview dialing)
– Vrhunski alati za razvoj, prilagođavanje i integraciju aplikacija
– Jednostavni i brzi pomoćnici (wizard) za desktop screen-pops i pravila rutiranja
Ključne karakteristike: