Javni sektor i lokalna samouprava

Bilo da su u pitanju pametni gradovi, sistemi hitnih interventnih službi, upravljanje putnom ili komunalnom infrastrukturom, sve se oslanja na komunikaciju, od optičkih mreža, interakcije sa građanstvom, prijem žalbi ili zahteva za servisne intervencije. Algotech u svom portfoliu nudi kompletna rešenja koja mogu dati odgovor na svaki postavljeni cilj i zadatak. Ako je potrebno automatizovati poslovne procese tu je Aurora, za obaveštavanje SMS servisi, te kontakt centri i još mnogo toga

Povezani proizvodi

Linistry upravljanje redovima i brojem osoba u objektu

Linistry omogućava vašim klijentima da rezervišu svoje mesto u redu za čekanje i to bez potrebe da budu u objektu, čime se broj prisutnih osoba u istom trenutku smanjuje i kontoliše.

Avaya Spaces

AVAYA Spaces je cloud bazirana platforma za poslovnu komunikaciju i online sastanke sa opcijom razmene poruka, organizacije audio i video konferencija, deljenja dokumenata i još mnogo toga.

OnBase

OnBase rešenje, kompanije Hyland, vam omogućava da automatizujete vaše poslovne procese, da upravljate svojim poslovnim informacijama i sve to u jednoj platformi. OnBase rešenje može da komunicira sa vašim postojećim aplikacijama i omogućava vam […]

Vestel Digital Signage ekrani

Vestel digitalni ekrani unapređuju iskustvo ciljnog auditorijuma, što im daje potencijal da postanu moćan medijski instrument za kontinuirano i efikasno prenošenje marketinške poruke. Kroz ovaj vid promocije intenzivira se kontakt […]

Wallboard.info Digital Signage

Wallboard.info Digital Signage je platforma za iniciranje slanja digitalnih sadržaja i brendiranih poruka putem mreže digitalnih ekrana. Jedinstven i dinamičan sadržaj tako se može kreirati i publikovati preko jednog monitora, […]

OZ e-Form

OZ e-Form je jedno od najsavremenijih tehnoloških rešenja vezanih za primenu digitalnog potpisa i „paperless“ transakcije u svim industrijama. OZ e-Form kompanije FORCS je kompletno rešenje koje donosi značajnu dodatnu […]

Cisco WEBEX TEAMS

Cisco Webex Teams je cloud bazirana usluga koja nam obezbeđuje celokupan paket alata za komunikaciju između timova u kompaniji. Servis nam omogućava razmenu poruka, glasovnu, video komunikaciju, mogućnost deljenja fajlova […]

IP Office Platform

Upoznajte se sa komunikacionim, konferencijskim i infrastrukturnim rešenjima koja omogućavaju interakcije u realnom vremenu, integrišući glas, video, podatke, poruke, konferencije, mobilnost i još mnogo toga. Dok vas Avaya uvodi u […]

Contact Center Enterprise

Cisco® Unified Contact Center Enterprise (UCCE) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih kanala […]

Contact Center Express

Cisco® Unified Contact Center Express (Unified CCX) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih […]

Contact Expert

Proširite Skype za posao u kontakt centar alat i obezbedite praćenu interakciju sa korisnicima u multikanalnom kruženju. Na osnovu bogatog iskustva u industriji brige o korisnicima, kompanija Geomant je razvila […]

Uptivity

NICE je lansirao WFO rešenje za SMB kontakt centre, omogućavajući ovim kompanijama da koriste vodeća NICE rešenja upakovana u jednostavnu i ekonomičnu platformu. NICE Uptivity rešenje je skrojeno prema potrebama […]

Engage

NICE Engage platforma korisnicima pruža inteligentno snimanje interakcija preko različitih kanala komunikacije, čime im pomaže da rade u saglasnosti za zakonskom regulativom i steknu sadržajan uvid u poslovanje. Platforma takože […]

Extreme switching

Višenamenski niz modularnih svičeva namenjenih različitim korisnicima, od povezivanja malih preduzeća/kampusa sve do provajdera i cloud data centara. Obezbeđujući performanse terabit-klase, visoku dostupnost i redundansu, naša ekonomični, skalabilni i inteligentni […]

SMS

Bulk SMS (batch poruke) su usluge koje se koriste za komunikaciju sa velikim brojem korisnika usluga (fizičkih lica) kojima se kontinuirano dostavljaju određene informacije redovnom poštom. SMS notifikacije (real-time poruke) […]

Aura Call Center Elite

Ključ za unapređenje iskustva vaših klijenata U dobrim vremenima, pa čak i u onim neizvesnim, upravljanje iskustvom klijenta je od ključnog značaja za dugoročnu poslovnu stabilnost i kontinuirano poslovanje vaše […]

Aura Communication Manager

Aktivno učešće, sveprisutna saradnja i kvalitetna iskustva definišu novu eru angažovanja modernih kompanija. Sastanci sa klijentima, saradnicima i dobavljačima više  nisu dovoljni. Zaposlenima su potrebni alati kako bi uzeli aktivno […]

Extreme wireless

Extreme Wireless je do sada neprevaziđen Wi-Fi pristup za veliki broj korisnika. Iz tog razloga Extreme Networks nosi titulu “Zvanični Wi-Fi Provajder za NFL”. Ovo takođe znači da povezujemo vašu […]

Call Manager UC

CISCO Unified Communications (UC – Objedinjene komunikacije) je platforma zasnovana na IP komunikacionim sistemima koja integriše audio, video, podatke i mobilne proizvode i aplikacije. Omogućava efikasnije, sigurnije komunikacije i može […]

Equinox

Era digitalne transformacije počela je da radikalno redefiniše poslovne komunikacije. Telefon više nije jedino sredstvo – možda čak više ni preferirano – da budemo u kontaktu sa klijentima i kolegama. […]

Altitude Xperience

Altitude Xperience je sadržajna aplikacija za angažovanje klijenata, koja u kontakt centre uvodi najnapredniju tehnologiju koja povezuje sve organizacione jedinice u jedinstvenu celinu, a što je najvažnije, objedinjuje podatke o […]

Slušalice

Slušalice za kancelariju i kontakt centre sa ugrađenom funkcijom za uklanjanje šuma i vrhunskim zvukom – Bluetooth slušalice i zvučnici – Bežične sportske slušalice – True wireless slušalice … Slušalice […]

Scopia

Izgradite poslovne odnose i ubrzajte produktivnost uz pomoću Avaya Scopia® rešenja za video kolaboraciju. Uključite se u virtuelnu sobu za sastanke i sarađujte tet-a-tet sa zaposlenima, partnerima i klijentima bilo […]