Kontakt centri

Kontakt centar ili sve poznatiji kao „Centar za interakciju sa korisnicima“ (Customer Interaction Center) je oduvek predstavljao elektronsko lice firme, a napretkom tehnologije i trendom digitalizacije postao je centralna tačka sa koje se upravlja svim interakcijama sa postojećim i budućim korisnicima.
Omogućavanje upravljanjem informacijama po svim kanalima  omogućava se brza, konzistentna i uniformna komunikacija, bilo da se radi o telefonskom pozivu, elektronskoj pošti, chat-u, Facebook strani ili video konferencijskom pozivu.
U modernom vremenu, obavezan element svake organizacije prodajno orijentisane organizacije sa fokusom na korisnika!

Povezani proizvodi

Cloud kontakt centar – Avaya

Rešenje kompanije Avaya je idealno za mala i srednja preduzeća koja žele da unaprede svoju komunikaciju sa korisnicima i poslovnim partnerima. Obezbedite kontinuiran rast i razvoj vaše kompanije kroz alate […]

Contact Center Enterprise

Cisco® Unified Contact Center Enterprise (UCCE) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih kanala […]

Contact Center Express

Cisco® Unified Contact Center Express (Unified CCX) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih […]

Contact Expert

Proširite Skype za posao u kontakt centar alat i obezbedite praćenu interakciju sa korisnicima u multikanalnom kruženju. Na osnovu bogatog iskustva u industriji brige o korisnicima, kompanija Geomant je razvila […]

Aura Call Center Elite

Ključ za unapređenje iskustva vaših klijenata U dobrim vremenima, pa čak i u onim neizvesnim, upravljanje iskustvom klijenta je od ključnog značaja za dugoročnu poslovnu stabilnost i kontinuirano poslovanje vaše […]

Altitude Xperience

Altitude Xperience je sadržajna aplikacija za angažovanje klijenata, koja u kontakt centre uvodi najnapredniju tehnologiju koja povezuje sve organizacione jedinice u jedinstvenu celinu, a što je najvažnije, objedinjuje podatke o […]