Algotech je tokom 2018. godine diversifikovao poslovnu aktivnost na tržište Bosne i Hercegovine, gde jepočela sa radom kompanija Algotech Bosna i Hercegovina – najmlađa članica Algotech grupe. Tokom prve poslovne godine Algotech BiH je ostvario odlične poslovne rezultate, pa su razvojni ciljevi i prodajni portfolio kompanije predstavljeni u sarajevskom hotelu Hills, gde se okupio veliki broj predstavnika poslovne zajednice Bosne i Hercegovine.
Gostima se, tim povodom obratio generalni direktor kompanije Algotech, Dragan Gajić, koji je izrazio svoje zadovoljstvo poslovnom odlukom širenja poslovanja na tržište Bosne i Hercegovine i dodao: „Posebno mi je zadovoljstvo što se, kao multinacionalna kompanija, danas nalazimo u Sarajevu, u društvu velikih imena poslovnog sveta ne samo Bosne i Hercegovine, već i celog regiona. Siguran sam da ćemo tradiciju pouzdane, profesionalne kompanije s kvalitetnim uslugama u oblasti digitalne transformacije poslovanja nastaviti da gradimo i na bosanskohercegovačkom tržištu i time ponuditi inovativna i kreativna rešenja koja će unaprediti efikasnost poslovnih procesa i omogućiti kompanijama sa ovog područja lakše i profitabilnije poslovanje.“
Ferhat Dedić, menadžer prodaje za teritoriju Bosne i Hercegovine kompanije Algotech, ukazao je na značaj tržišta BiH za razvojnu strategiju kompanije i istakao: „Svijet u kojem živimo postao je izrazito digitalan, a rast BDP i industrijske proizvodnje u Bosni i Hercegovini nameću potrebu uvođenja novih digitalnih tehnologija za podršku poslovanju. Moderni IP komunikacioni sistemi, kontakt centri, komunikacija sa korisnicima na čisto digitalnim kanalima, elektronske forme i digitalni marketing su postali nezaobilazan deo razvojne strategije svake uspešne kompanije. Algotech BiH ima nameru da postane „competence center“, a poverenje su nam do sada ukazala neka od najznačajnijih imena u industriji kontakt centara, svetski hotelski lanci, kao i neki od vodećih maloprodajnih lanaca u Bosni i Hercegovini. Misija kompanije je da svoj slogan „Link to customer satisfaction“ u potpunosti opravda u poslovnom ambijentu BiH“.
Nikola Korać, direktor prodaje i marketinga kompanije Algotech i Ferhat Dedić, menadžer prodaje za teritoriju Bosne i Hercegovine, su predstavili fokus poslovnog i prodajnog portfolia kompanije na tržištu BiH, koji je usmeren na digitalizaciju procesa komunikacije, automatizaciju poslovnih procesa ali i na implementaciju drugih naprednih rešenja koja omogućavaju bolju integraciju komunikacionih i prodajnih kanala. Nikola Korać je istakao da je Algotech, tokom prethodnih 27 godina poslovanja, postao jedan od vodećih regionalnih sistem integratora, koji implementira savremena, visokokvalitetna rešenja, te da je bitan faktor poslovnog uspeha saradnja sa renomiranim svetskim kompanijama, poput Avaya, Cisco, Nice, Altitude, Microsoft i drugih, ali i sposobnost kompanije da na pravi način anticipira dinamične tržišne trendove u IT industriji.
Pored predstavljanja kompanije Algotech i njenih poslovnih planova za tržište Bosne i Hercegovine, prisutni gosti u sarajevskom hotelu Hills su imali priliku i za poslovno umrežavanje, a sve to uz opuštenu atmosferu, vrhunsku hranu i posebno odabranu muziku.