Section 1
Section 2
Section 3

Sveobuhvatna Kontakt Centar Rešenja za Vaše Poslovanje

Napredno Omnichannel Kontakt centar rešenje iz oblaka ili on-premis

Sledeći nivo korisničkog uskustva

"Ponosni smo što radimo sa nekim od najvećih kompanija u Srbiji i regionu"

Unapređeno korisničko iskustvo

Kontakt Centar Rešenja

Profilisanje korisnika u realnom vremenu

Funkcionalnost koja omogućava personalizaciju kampanja agentima kontakt centra

Interaktivni Govorni
Automat

Funkcionalnost koja omogućava pozivaocima da izaberu jednu od ponuđenih opcija na govornom automatu ili pak da odslušaju unapred snimljenu poruku

Baza znanja

Baza znanja i često postavljanih pitanja koja je dostupna agentima kontakt centra

Poziv na čekanju

Tehnologija koja preusmerava dolazne pozive na prvog slobodnog i odgovarajućeg CC agenta.

Dolazni/Odlazni pozivi

Funkcionalnost koja omogućava prihvatanje dolaznih i odlaznih pozivnih kampanja ili adhoc poziva

Glasovna i ChatBot rešenja

Tehnologija koja preusmerava dolazne pozive na prvog slobodnog CC agenta, sa odgovarajućom veštinom.

Povratni poziv /
Snimanje razgovora

Opcija koja omogućava pozivaocu da unese svoj broj telefona i da ga bez čekanja pozove agent kontakt centra.

Povratni poziv /
Snimanje razgovora

Opcija koja omogućava pozivaocu da unese svoj broj telefona i da ga bez čekanja pozove agent kontakt centra.

Prednosti korišćenja našeg
kontakt centra rešenja

Fleksibilnost i Skalabilnost

Fleksibilnost i Skalabilnost

Fleksibilnost rešenja vam omogućava da poboljšate korisničko iskustvo i kontrolišete kvalitet vaših usluga u realnom vremenu

Pouzdan i Siguran

Pouzdanost i sigurnost podataka vaših klijenata garantovana je našim brojnim sertifikatima i našim referencama

Pouzdan i Siguran

Kompletno izveštavanje

Kompletno izveštavanje

Kontakt centar rešenja pružaju mogućnost praćenja kvaliteta usluge u realnom vremenu i periodično izveštavanje

Kontakt centri za
vrhunsko korisničko iskustvo

Korisnički
Servis

Prodaja i
Telemarketing

Naplata
Dugovanja

75% pozivaoca kontakt centara je opciju
"povratnog poziva" naznačila vrlo poželjnom i korisnom.

65% potrošača se oseća dobro kada
sami uspešno koriste samoposluživanje.

Čak 66% kontakt centar rešenja ne omogućavaju
bilo kakvu opciju za kupce pozivaocu da se samostalno
kreće kroz opcije i koristi interaktivni govorni automat.

Lojalni kupci troše
67% više od novih kupaca.