30 godina unapređivanja

Poslovanja
Inovacije
Komunikacije
Previous
Next

"Ponosni smo što sarađujemo sa nekim od najvećih kompanija u Srbiji i regionu"

thirty years

30 godina unapređivanja

Poslovanja
Inovacije
Komunikacije
Previous
Next

"Ponosni smo što sarađujemo sa nekim od najvećih kompanija u Srbiji i regionu"

Unapređeno korisničko iskustvo uz savremena
kontakt centar rešenja

Ex
ta
ce

Preoblikujte svoje korisničko iskustvo uz naše najsavremenije rešenje za kontakt centar. Uz poverenje vodećih kompanija u industriji, naše rešenje može da pojača vaš tim za korisničku podršku i oduševi vaše klijente, dok istovremeno postiže maksimalne performanse.

Unapređeno korisničko iskustvo uz savremena
kontakt centar rešenja

Najsavremenije digitalne poslovnice

Digitalno radno okruženje za besprekornu komunikaciju

Ne
Ex

Pretvorite svoje tradicionalne filijale, prodavnice i prostore u potpuno digitalizovano i interaktivno iskustvo. Ogranak budućnosti je interaktivni, digitalni, multi-servis i fokusiran na vrhunsko korisničko iskustvo.

Digitalno radno okruženje za besprekornu komunikaciju

Najsavremenije digitalne poslovnice

Di
se

Prihvatite moć napredne komunikacije i povećajte zadovoljstvo i produktivnost zaposlenih. Pokretačka snaga iza svakog uspešnog poslovanja je napredno angažovanje zaposlenih i usklađena komunikacija u jednom jedinstvenom eko-sistemu kompanije.

Sveobuhvatno rešenje za
besplapirno poslovanje

Sveobuhvatno rešenje za
besplapirno poslovanje

Ad
wo

Digitalna transformacija pomaže kompanijama da ostvare višestruke prednosti transformacijom vašeg poslovanja sa papirnih obrazaca u radno okruženje bez papira.

Sekcija 1
Sekcija 2
Sekcija 3

Priče vredne deljenja!


Budite inspirisani uspehom naših partnera iz iskustva u radu sa Algotechom

algotech

Priče vredne deljenja!

Budite inspirisani uspehom naših partnera iz iskustva u radu sa Algotechom

Priče vredne deljenja!

Budite inspirisani uspehom naših partnera iz iskustva u radu sa Algotechom

Digitalna prodajna mesta pomoću Algotech savremenih rešenja

Digitalna prodajna mesta pomoću Algotech savremenih rešenja

Tako je i mobilni operater Vip mobile u mesecu maju otvorio dva savremena i potpuno digitalizovana centra za svoje korisnike. Dejan Turk, CEO Vip Mobile, je svečano otvorio prvi digitalizovani centar u Smederevu u prisustvu mnogobrojnih zvanica i korisnika, dok je drugi prodajni objekat počeo sa radom u novom tržnom…
Kako je Telenor u rekordnom roku omogućio rad kontakt centra od kuća svojih agenata

Kako je Telenor u rekordnom roku omogućio rad kontakt centra od kuća svojih agenata

Telenor Srbija, kao deo PPF grupacije, je od 2006. godine, od kada je prisutan na tržištu Srbije, postao najveći mobilni operator u zemlji, sa više od 3 miliona zadovoljnih korisnika iz svih sfera privatnog i poslovnog života.
Donesi.com – povećana prodaja pomoću novog call centra i unapređene korisničke podrške

Donesi.com – povećana prodaja pomoću novog call centra i unapređene korisničke podrške

Kada se početkom 2020. godine pojavio Korona virus, svaka industrija je bila pogođena do određene mere. Dok je puno njih osetilo velike negativne posledice zaključavanja, postoje oni koji su ih jedva osetili ili su čak posledice za njih bile pozitivne.

Šta su Naši Korisnici Rekli o Nama?

01-02
"Izuzetno smo srećni i ponosni na saradnju koju smo ostvarili proteklih godina sa kompanijom Algotech, a koja nam je pružila priliku da uvedemo najinovativniju i najsavremeniju tehnologiju u okviru naših apoteka širom zemlje. Veliko je zadovoljstvo raditi sa timom koji je u svakom momentu spreman da nas sasluša, sagleda i razume naše potrebe, ali i da brzo odreaguje na sve naše zahteve. Uvereni smo da ćemo saradnju nastaviti i u narednim godinama i da ćemo zajedničkim snagama raditi na povećanju zadovoljstva naših kupaca."
Natalija Raičević, Marketing Director at BENU Apoteka
01-02
"Pružanje vrhunskog, naprednog korisničkog iskustva je jedan od najvećih prioriteta kompanije A1 Srbija. Da bismo ovu misiju svakodnevno ostvarivali od velike važnosti nam je podrška partnera koji dele iste vrednosti i razumeju potrebe našeg biznisa i korisnika. Dugogodišnja saradnja sa Algotechom doprinela je tome da korisnici dožive potpuno digitalno iskustvo u A1 centrima, a nama kao pokretačima digitalne transformacije bili pravi saveznici u kreiranju savremenih rešenja."
Branka Pudrlja Durbaba, Senior Market Director/CMO, A1 Srbija
01-02
"Tokom proteklih godina, Algotech je bio jedan od najvažnijih poslovnih partnera Sberbanke Srbija, koji nam je pružio snažnu podršku i inspirisao nas da nastavimo da razvijamo sve naše usluge, ispunjavajući različite potrebe i zahteve naših akcionara, klijenata, drugih poslovnih partnera, itd. Istovremeno, Algotech nam pomaže da unapredimo našu poslovnu strategiju, ali i da pristupi uvek sa posebnim fokusom na sve korporativne vrednosti Banke, potrebe i očekivanja klijenata, inovacija, integriteta i timskog rada...
01-02
...Saradnja Sberbank Srbija i Algotech-a, posebno u poslednje dve godine, bila je veoma uspešna. Zbog pandemije Covid-19, naša najveća briga bila je bezbednost i zdravlje zaposlenih i klijenata Sberbanke. Zbog toga je Sberbanka Srbija unapredila sistem IP telefonije Banke i nadogradila aplikaciju svojih agenata kako bi zaposlenima u Kontakt centru obezbedila sve tehničke mogućnosti za rad od kuće. Sa ovom novom tehnologijom, koja nam je pomogla da uspešno odgovorimo na različite izazove Covid-19, postali smo mnogo brži i fleksibilniji nego što smo očekivali."
Igor Isailović, Head Contact Centre Department, Sberbank Serbia

VESTI

VESTI

Kada se koristi razumno, AI ne samo da štedi vreme agentima i pozivaocima, već i poboljšava ukupnu operativnu efikasnost i…
Kompanija Algotech objavljuje imenovanje Vase Šegrta za novog generalnog direktora, koji će na tom mestu zameniti osnivača kompanije, Aleksandra Bakoča.
Kompanija Algotech, uz slogan Creating Experiences 3.0, ove godine obeležava 30 godina svog poslovanja, i nastavlja da poboljšava i unapređuje…