Algotech Digital Day održan je 15. novembra u event centru Fabrika u Beogradu. Kompanija Algotech, kao vodeći regionalni sistem integrator u oblasti digitalnih i cloud servisa, imala je značajnu organizacionu podršku u glavnom partneru eventa – kompaniji Vestel, jednom od globalnih lidera u proizvodnji najnovije generacije digitalnih ekrana i Digital Signage rešenja. Pored kompanije Vestel partneri Algotech Digital Day eventa bili su Avaya, Brand Embassy, FORCS i Wallboard, renomirane kompanije u oblasti digitalne transformacije poslovanja.
Drugi po redu Algotech Digital Day posetilo je preko stotinu predstavnika najuspešnijih srpskih kompanija, stručne i naučne javnosti koji su, kroz izložbeni i prezentacioni deo, imali priliku da se upoznaju sa novim digitalnim i cloud rešenjima. U izložbenom delu, na Digital Signage, Video Wall i Interactive Flat Panel ekranima kompanije Vestel su instalirana savremena poslovna rešenja, koja su na vrlo efektan način predstavila diversifikovane potencijale parnerskih kompanija Algotecha u segmentu digitalne transformacije poslovanja i unapređenja kako konkurentnosti poslovanja, tako i korisničkog iskustva.
Algotech Digital Day otvorio je Nikola Korać, direktor prodaje i marketinga Algotecha, koji je ukazao da prisustvo kompanija koje su globalni lideri u proizvodnji digitalnih ekrana (Vestel) i softverskih rešenja u oblasti integracije digitalnih komunikacija (Avaya, FORCS, Brand Embassy, Wallboard) predstavlja jedinstvenu priliku da se posetioci u isto vreme upoznaju sa inovacijama u hardverskom i softverskom segmentu integrisanih digitalnih komunikacija i digitalne transformacije poslovnog okruženja.
Iskra Tanjga iz kompanije Brand Embassy, tokom svoje prezentacije ukazala je na prednosti implementacije digitalnih interaktivnih korisničkih centara. Naime, Brand Embassy digitalna platforma za pružanje korisničkih usluga iz clouda, integriše komunikacije preko različitih kanala (društvene mreže, razmena poruka, live chat, AI, chatbot i sl.), a rešenje je jedinstveno, skalabilno i modularno, te se lako integriše u postojeću infrastrukturu kompanija, dok je značajno unapređena briga o korisnicima zasnovana na digitalnim i omnichannel rešenjima.
Borko Crnogorac, iz kompanije Telekom Srbija koja je lider u oblasti fiksne i mobilne telefonije, interneta i multimedija kako u zemlji tako i u regionu, fokusirao je svoje izlaganje na očekivanja i zahteve korisnika koji eksponencionalno rastu i postaju sve sofisticiraniji i kompleksniji u segmentu digitalnih komunikacija. Istakao je da su Algotech i Telekom Srbija dugogodišnji partneri koji obezbeđuju efikasnost, pouzdanost i kvalitet implementiranih poslovnih rešenja, anticipirajući trendove u razvoju korisničkih servisa u digitalnom i cloud okruženju.
Mickey Park, potpredsednik južnokorejske kompanije FORCS zadužen za globalnu prodaju, istakao je značaj digitalne transformacije u svim segmentima poslovanja i prezentovao je najsavremenije tehnološko FORCS rešenje vezano za „paperless“ transakcije u poslovanju kompanija. Istakao je da partnerstvo Algotecha i FORCS-a, vodećeg isporučioca rešenja iz oblasti e-Formulara i izveštavanja, ima za cilj pokretanje dinamičnije digitalne transformacije poslovanja u regionu jugoistočne Evrope.
Nenad Životić, menadžer prodaje Cloud servisa Algotecha, prezentovao je Avaya „Powered By IPO“ Cloud UC&CC, rešenje namenjeno svim kompanijama koje žele da prošire svoj prodajni portfolio sa atraktivnim Cloud servisima. Fokus prezentacije bio je na Cloud kontakt centru kao skupu alata, aplikacija i usluga hostovanih na vitruelnim serverima (u cloudu), koji kompanijama može pomoći za organizovanu i objedinjenu komunikaciju sa klijentima po više različitih komunikacionih kanala, za rutiranje poziva, upravljanje agentima i za analitiku poziva.
Robert Simon, direktor kompanije Wallboard, predstavio je Digital Signage platformu za upravljanje digitalnim sadržajem, razvijenu tako da korisnicima pruža jednostavne alate za kreiranje složenog i dinamičnog sadržaja. Ovo rešenje predstavlja novu generacija efektivnih komunikacija, čiji sistem za upravljanje koristi najnapredniju tehnologiju za generisanje digitalnog sadržajem putem jednog ekrana, video zida ili mreže više digitalnih ekrana, a Wallboard Digital Signage korisnički interfejs omogućava jednostavan i kastumizovan način kreiranja komunikacione poruke.
Burak Özdemir, menadžer prodaje kompanije Vestel, predstavio je glavnog partnera eventa Algotech Digital Day – Vestel grupu koja je jedan od globalnih lidera u proizvodnji digitalnih ekrana i LED osvetljenja. Vestel grupa u matičnoj Turskoj poseduje holding od 10 kompanija, a diversifikovanu poslovnu aktivnost podržava 16 filijala koje posluju u različitim delovima sveta. Posebno jaku tržišnu poziciju zauzima u segmentu proizvodnje ekrana (Digital Signage, Video Wall, Interactive Flat Panel Displays, Flight Information Displays i dr). Atraktivnost, funkcionalnost i efektnost Vestelovih digitalnih ekrana i Digital Signage rešenja dobila je još jednu potvrdu time što su Vestelovi Flight Information ekrani predviđeni za instaliranje na najvećem svetskom aerodromu u Istanbulu, koji je u fazi završetka.
Algotech Digital Day završen je nagradnom igrom u kojoj su učestvovali svi prisutni posetioci, a pobednica nagradnog izvlačenja je na poklon dobila CX-40 dron.
Još slika sa Algotech Digital Day-a možete pogledati na našoj facebook stranici
Partneri događaja