Kompanija Avaya, jedan od najznačajnijih partnera kompanije Avaya, propisuje izuzetno visoke kriterijume za dobijanje partnerskog statusa “Partner in Customer Excellence”. Status “Partner in Customer Excellence” kompanija Algotech je ostvarila petu godinu za redom, a status je još jedna u nizu potvrda visokog kvaliteta usluga i brige o klijentima koje Algotech stavlja u svoj poslovni fokus.
Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti svojih partnera i kupaca Avaya sprovodi u okviru svog Connect CSAT programa, anketnim istraživanjem od 2013 godine. Fokus je na brizi o korisnicima, odnosno kontinuiranoj posvećenosti pružanju i održavanju visokog nivoa usluga korisničkog servisa klijenata.
Rezultati sprovedenog Avaya Connect CSAT istraživanja pokazuju da klijenti izuzetno visoko pozicioniraju Algotech prema kriterijumu kvalitet usluge i briga o korisnicima, prema kome je Algotech zaslužio “Partner in Customer Excellence” Avaya status petu godinu za redom.