U prisustvu mnogobrojnih zvanica, saradnika i partnera kompanija Algotech proslavila je 25 godina uspešnog rada. Od svog osnivanja 1992 godine, Algotech je prešao dug poslovni put. Od poslovanja u uslovima neizvesnosti iz devedesetih godina, uz mnogo uloženog truda i rada, do puta uspeha koji je Algotech trasirao i na kome je već punih 25 godina.
Osnivač kompanije, Aleksandar Bakoč, istakao je veoma ponosan na sve zaposlene koji su pomogli da se, tokom proteklih 25 godina, ostvare izuzetni poslovni rezultati i da kompanija postane jedan od lidera na tržištu. „Ne postoji lepše osećanje od toga kada nešto gradite i stvarate, a u Algotechu se neumorno gradilo i stvaralo 25 godina. Svake godine smo za malo pomerali granice, svaka sledeća je bar za malo bilabolja od prethodne, kako u znanju, iskustvu, tako i po kvalitetu usluge našim klijentima i finansijskom rezultatu.
Timski duh je važan faktor uspeha, i to je ono što karakteriše poslovanje kompanije i u šta je Algotech uvek ulagao. Energija koju svi mi u Algotechu posedujemo uvek je bila zarazna. Međusobno poverenje, entuzijazam i ljudi sa kojima je lepo raditi su uvek bili primarni kvalitet naše kompanije. Sve je mnogo lakše kada znate da će svaki član tima pružiti maksimum. Mnogo je lakše i fokusirati se na naše klijente, dati kvalitetnu uslugu i završiti projekte u dogovorenom roku. Lista od preko 500 kompanija koji su u prethodnih 25 godina postali i ostali naši klijenti jeste svojevrstan dokaz našeg fokusa na kvalitet usluge klijentima“ rekao je osnivač kompanije Aleksandar Bakoč.
Direktor kompanije Dragan Gajić istakao je da jedan od glavnih izazova savremenog poslovnog okruženja digitalna transformacijaposlovanja i načina komunikacije, te da je Algotech već kreirao strategiju diversifikacije poslovnog portfolio s fokusom na digitalizaciju procesa komunikacije, automatizaciju poslovnih procesa, ali i na implementaciju drugih naprednih rešenja koja omogućavaju bolju integraciju komunikacionih i prodajnih kanala. Takodje, potvrdio je da cilj kompanije ostaje unapređenje stepena zadovoljstva i lojalnosti klijenata, što se postiže kroz visoki profesionalizam i kontinuiranu edukaciju zaposlenih, kao i kroz usvajanje korporativne kulture koja je zasnovana na potrebama i zadovoljstvu korisnika.
Na proslavi je promovisan redizajniran logo kompanije i novi slogan kompanije Link to Customer Satisfaction.
U znak zahvalnostit za predanost, zajednički rad i uspehe tokom 25 godina, zaposleni u kompaniji su uručili poklone (dve slike) braći Bakoč. Slike su ulja na platnu i predstavljaju otisak koji su zaposleni zajedno gradili godinama. Slike su u negativu, crna i bela – kao jin i jang. Odražavaju dva različita karaktera koji funkcionišu sinergetski kao celina i simbolišu kompatibilnost karaktera osnivača kompanije.
Goran Bakoč, izvršni direktor i član Upravnog odbora, zahvalio se na upečatljivom poklonu i iznenađenju koje su zaposleni priredili. Istakao je da poklon odražava upravo ono što je danas bazična vrednost Algotecha – kompatibilnost, sinergiju i timski duh. “Kompaniju čine ljudi i želim svima vama, zaposlenima u Algotechu, da se zahvalim što ste deo ove firme i što smo zajedničkim radom, trudom i zalaganjem došli do toga da proslavimo 25 godina uspešnog poslovanja. Bez ljudi kompanija je samo slovo na papiru. Ono što je nas u Algotechu najviše krasilo do sada je timski duh i nadam se da će tako ostati i u budućnosti i da ćemo u njoj svi zajedno biti još uspešniji!” naglasio je Goran Bakoč.
Pogledajte video zapis sa proslave: