Avaya – lider u Gartnerovom magičnom kvadrantu Contact Center Infrastructure Worldwide

Renomirana konsultantska kompanija Gartner objavila je izvještaj za 2018. godinu u kome je Avaya pozicionirana kao lider u magičnom kvadratu za Contact Center Infrastructure (Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure Worldwide, 2018). Avaya, dugogodišnji partner Algotecha, je ovim uspehom dokazala da poslovna vizija i dinamično liderstvo predstavljaju preduslov održivog razvoja, jer Gartnerov izveštaj pruža potvrdu liderske pozicije na ključnom tržištu kompanije – kontakt centrima.

Kompanije iz segmenta Contact Center Infrastructure (CCI) u Gartnerovom liderskom kvadrantu pozicionirane su na osnovu kvaliteta, skalabilnosti i ukupne zrelosti aplikacija, kao i mogućnosti podrške korisnicima. Takodje, CCI kompanije su ocenjene prema sposobnosti da iskoriste svoju viziju za uspešan poslovni razvoj, jer Gartner analitičari ocenjuju kompanije na osnovu njihove sposobnosti da anticipiraju buduće trendove razvoja tržišta i definišu konkurentne poslovne planove.

Kompanije pozicionirane kao lideri u Gartnerovom magičnom CCI kvadrantu imaju značajno tržišno učešće, diversifikovan poslovni portfolio, prisutne su na velikom broju geografski različitih tržišta i imaju jasnu viziju razvoja zasnovanu na potrebama korisnika i poslovnom iskustvu u oblasti kontakt centar rešenja.

Kao globalni lider, koji posluje u više od 150 zemalja, Avaya svoju poslovnu filozofiju definiše na način da u prvi plan fokusira korisničko iskustvo u savremenom digitalnom dobu i integraciju transformacionih tehnologija. U tom smeru Avaya razvija svoj poslovni portfolio u oblasti kontakt centara, transformišući ga u interaktivni kontakt centar, gde su klijenti u centru poslovne aktivnosti, a zadovoljstvo i lojalnost korisnika preduslov daljeg razvoja kompanije.

Danas se kompanije suočavaju sa velikim brojem poslovnih izazova, od kojih je najznačajniji unapređenje korisničkog iskustva u savremenom digitalnom okruženju. Čak i globalni lideri, kao što je Avaya, ne mogu sami da generišu dodatnu vrednost na svim poslovnim tržištima, te je neophodno da kreiraju mrežu  partnera koja svojim performansama i kompetencijama može obezbediti ostvarenje visoko postavljenih ciljeva. Upravo je saradnja kompanija Avaya i Algotech primer jednog uspešnog partnerstva koje, ekspertskim znanjima i agilnošću članova oba partnerska tima, ostvaruje izuzetne poslovne uspehe na globalnom tržištu kontakt centara dugi niz godina.

Više informacija možete pronaći na Avaya poslovna rešenja