digital signage interaktivni ekrani

Interaktivni ekrani u prodajnim objektima – u službi povećanja prodaje!

Sve više maloprodajnih, ugostiteljskih i uslužnih biznisa se opredeljuju za uvođenje novih, inovatnih rešenja u cilju unapređenja svojih usluga i povećanja prodaje proizvoda.

Pomoću našeg Digital Signage rešenja iz clouda, i vi možete ostvariti značajne rezultate i uzeti svoj deo kolača. 2017. godina je definitivno godina digitalizacije maloprodajnih objekata i lokala. Nikada do sada nije postojalo toliko opcija i digitalnih rešenja.

interaktivni ekrani

Sve više raste potreba za interaktivnim sadržajima unutar prodajnih i uslužnih objekata, pa tako mnogi vodeći brendovi prepoznaju značaj uvođenja ove tehnologije u svoj marketinški plan i strategiju.

Pametni telefoni i interaktivni ekrani

Pametni telefon koristimo u svim aspektima našeg svakodnevnog života. Svima je jasno da u toku dana najmanje telefoniramo, a najviše vremena provodimo chatujući sa porodicom, zatim na Facebook-u, Instagramu i drugim popularnim društvenim mrežama, šaljemo email poruke ili SMS poruke i tako dalje.

Nove generacije su toliko zavisne od njih da se čitav njihov život vrti na društvenim mrežama.

Naši pametni telefoni nam takođe sve više služe prilikom kupovine i plaćanja. Svi maloprodajni objekti moraju ići u korak sa vremenom, inače će ih konkurencija brzo izbaciti iz trke.

Ukoliko prodavci ne učine ništa po ovom pitanju, ubzo će osetiti značajnu razliku između svog fizičkog objekta i web shop-a ukoliko ga poseduju.

Interaktivni digitalni ekrani su upravo najlakši način da se premosti ovaj izazov, i ako se koristi na pravi način, kupcima će pružiti jedno sveobuhvatno iskustvo prilikom kupovine.

PREUZMITE STUDIJU SLUČAJA I SAZNAJTE KAKO JE MEĐUNARODNI LANAC PRODAVNICA POVEĆAO PRODAJU POMOĆU INTERAKTIVNIH DIGITALNIH EKRANA. DA BISTE PREUZELI DOKUMENT, KLIKNITE OVDE

Omni-channel

Šta je Omni-channel? U današnje vreme to praktično znači da korisnici očekuju da imaju isto iskustvo prilikom kupovine na vašem website-u, na društvenim mrežama, u maloprodajnom objektu ili pak zvanjem korisničkog centra. Prodavci moraju pruži korisnicima isti osećaj na bilo kom kanalu koji koriste. Podrazumeva se da danas treba da znamo sve o našim kupcima i na osnovu tih saznanja da im plasiramo ponude koje upravo njih i interesuju.

Zamislite da imamo kupca koji kupuje samo iPhone pametne telephone, koristi Apple Watch i ima MacBook. Šta mislite, da li ima smisla da mu prikažemo reklamu Samsung telefona? Naravno, odgovor je ne!

Interaktivna cloud aplikacija za digitalne ekrane

Na koji način možete iskoristiti interaktivne ekrane u svojim maloprodajnim objektima. Pogledajte sledećih pet predloga:

  1. EKRANI OSETLJIVI NA DODIR – vaši kupci se mogu mnogo lakše i brže kretati po vašim odeljenjima, sektorima, kategorijama proizvoda kako bi došli do željene stavke. Omogućite im da naruče proizvod i kroz svega par klikova stignu do CHECKOUT-a.
  2. VAUČERI – postavite ekran u izlog i ponudite vaučere za određene proizvode ili usluge, na primer korišćenjem QR koda.
  3. Virtuelni prodavac – virtuelni prodavac će pružiti pomoć svim kupcima i usmeriti ih na željene proizovde, a pri tome uštedeće im vreme prilikom kupovine i odabira. Ako kupcima pomognete da nađu baš ono što im treba, vrlo verovatno će to i kupiti.
  4. Point of sale – ukoliko postavite kupcima interaktivne ekrane pored kase, na primer, omogućićete im da u poslednjem trenutku donesu odluku i još nešto kupe. Oko trećine “spontanih” kupovina se upravo dešavaju u tom trenutku, zato ga iskoristite.
  5. Podigni i saznaj više – odlična metoda putem koje možete korisniku prikazati više o proizvodu, u trentku kada je pokazao interesovanje za njega, uzevši ga u ruke. Na ekranu mu istog trenutka možete pokazati karakteristike tog proizvoda ili pak uputiti ga na slične.

 

Priznaćete da sve ovo zvuči fantastično, ali u istom trenutku verovatno razmišljate o ceni implementacija takvih rešenja. Ne morate da brinete o tome, jer uz naše Digital Signage rešenje, sve ovo, a i više možete vrlo jednostavno i brzo implementirati u vaše objekte.

Za Vas smo pripremili i studiju slučaja jednog međunarodnog lanca prodavnica, gde možete videti kako su oni iskoristili digitalne ekrane i šta su time ostvarili. Da biste preuzeli studiju slučaja, kliknite OVDE!