m:tel u Crnoj Gori, kao deo Telekom Srbija grupe – jedne od vodećih telekomunikacionih kompanija na Balkanu, implementirao je Aurora softversko rešenje kompanije Algotech, kao platformu za upravljanje upitima i reklamacijama korisnika u cilju daljeg unapređenja korisničkog iskustva i komunikacije sa klijentima.
Algotech, regionalni lider u domenu implementacije kontakt centara i sistema za unapređenje korisničkog iskustva, razvio je Aurora softversko rešenje sa osnovnom namenom da unapredi brigu o korisnicima u servisnim organizacijama. Aurora je dizajnirana da unapredi kvalitet korisničkog iskustva standardizacijom komunikacije i servisnih aktivnosti, čime se uvećava stepen njihove upravljivosti i merljivosti, što dovodi do smanjenja troškova uz zadovoljne klijente i zaposlene. Interakcija sa klijentima obavlja se kroz višestruke komunikacione kanale web self-service, IVR, kontakt centar.
Aurora rešenje je prilagođeno kompanijama koje imaju potrebe za intenzivnom komunikacijom sa klijentima, kao što su banke, osiguranja, telekomunikacione kompanije, avio-kompanije (saglasno sa EU direktivom 261/2004).
Benefiti implementacije softverskog rešenja Aurora su:
- optimalno upravljanje upitima i potraživanjima klijenata,
- unapređenje brige o korisnicima uslužnih organizacija,
- efikasno rešavanje problema u komunikaciji sa klijentima standardizacijom usluga i efektivnom komunikacijom u segmentu reklamacija klijenata,
- dobijanje potrebnih informacije od klijenata već u prvoj interakciji sa klijentima,
- centralizovana baza podataka svih upita kupaca,
- usaglašenost regulatornih zahteva i izveštavanja, odnosno Aurora će obezbediti da vaši procesi i izveštavanje ispune odgovarajuće regulatorne zahteve,
- pomaže standardizaciji procesa i komunikacije koristeći unapred definisane šablone, čime se unapređuje nivo upravljanja i povećava merljivost rezultata, izgradjuje interna baza znanja, što dovodi do smanjenja troškova i većeg zadovoljstva kako klijenata, tako i zaposlenih.
Više informacija o Aurora softverskom rešenju može naći ovde.