Oceana

Oceana

Obezbedite vašim klijentima upravo onakvo iskustvo kakvo i očekuju.

Rešenje koje prati koncept aktivnog odnosa sa klijentom kroz više dodirnih tačaka (multi-touch customer engagement) u cilju veće lojalnosti, retencije, ukupne vrednosti i stvaranju dugoročnih odnosa sa klijentima.

Avaya Oceana spremna je za rad „odmah po instalaciji“ i omogućava interakcije sa klijentima preko svih medija, uključujući e-mail, chat, SMS, inteligentne chatbot-ove, cobrowse, društvene mreže i video — baš ono što se očekuje od višekanalnih multimedijalnih (multimedia omnichannel) rešenja nove generacije – preko različitih komunikacionih uređaja. Avaya Oceana se jednostavno integriše sa ostalim Avaya rešenjima za angažman kupca (customer engagement), kao i aplikacijama drugih proizvođača. Omogućava vam da vašim klijentima, preko objedinjene višekanalne komunikacione platforme, pružite neuporedivo iskustvo koje je integrisano kako na nivou kanala komunikacije tako i na nivou podataka. Sa ovim temeljima, dobijate jedinstvenu fleksibilnost za prilagođavanje radnih procesa. Više nije reč o kreiranju pravila rutiranja. Govorimo o osmišljavanju i sprovođenju poslovnih strategija koje donose nenadmašno korisničko iskustvo (customer experience – CX) i proizvode vrhunske rezultate, angažujući resurse širom kompanije, a ne samo one u kontakt centru.