CUSTOMER ENGAGEMENT

Uptivity

NICE je lansirao WFO rešenje za SMB kontakt centre, omogućavajući ovim kompanijama da koriste vodeća NICE rešenja upakovana u jednostavnu i ekonomičnu platformu. NICE Uptivity rešenje je skrojeno prema potrebama malih i srednjih kompanija, čime im je omogućeno da konačno osete prednosti integrisanog paketa nove generacije WFO rešenja koja pokrivaju kritične funkcije u kontakt centru. NICE je jedini proizvođač koji na tržište donosi kompletnu WFO ponudu koja se može implementirati lokalno, iznajmiti kao hosted service ili cloud u bilo kojoj kompaniji – od velikih korporacija do malih kompanija. Modularan, integrisan paket obuhvata sve kritične funkcije u kontakt centru, omogućavajući malim i srednjim preduzećima da iskoriste prednosti jednostavne i ekonomične platforme poslednje generacije za upravljanje radnom snagom, snimanje interakcija, QM, snimanje ekrana, analizu glasa, upravljanje poslovnim učinkom (performance management) i opcijama za ispitivanje zadovoljstva klijenata. Novi WFO paket omogućava malim i srednjim kompanijama da odmah krenu sa radom, a da nove korisnike i funkcionalnosti dodaju u skladu sa sopstvenim rastom i potrebama. Karakteriše ga jednostavan, moderan i intuitivan interfejs – koji obezbeđuje konzistentno, personalizovano korisničko iskustvo preko svih modula. Lako se implementira, koristi i održava, čime se smanjuju kompleksnost i troškovi. Uz NICE Uptivity, kompanije koje se drže lokalne implementacije moći će, bez ograničenja da se šire, jer postoji jasan put rasta sa aktuelnim NICE rešenjima, koji osigurava zaštitu investicije.