WFM

WFM

Koncept upravljanja ljudskim resursima (Workforce Management – WFM) zaživeo je u Kontakt Centrima i evoluirao je u rešenje koje je od posebne važnosti za organizacije koje žele da ostanu u samom vrhu, kada je reč o korisničkom servisu, zadovoljstvu korisnika, operativnoj efikasnosti i profitabilnosti.
Ono što je počelo kao predviđanje broja dolaznih poziva u jednom redu za čekanje i elementarno planiranje smena, razvilo se u sofisticirani, multidimenzionalni mehanizam za upravljanje različitim komunikacionim kanalima, medijima i platformama, virtuelnim kontakt centrima i agentima. WFM sada služi kao centralna tačka za kreiranje šire strategije u cilju optimizacije ljudskih resursa u kompaniji.

Ključni principi Teleopti rešenja ogledaju se u fokusiranju na kontinuirano unapređivanje i razvijanje rešenja koja odgovaraju na sve dinamičnije i rastuće potrebe tržišta. Teleopti se drži ovih smernica kroz tesnu saradnju sa vodećim kontakt centrima u svetu, kako bi ponudio rešenja koja mogu da odgovore na kompleksne zahteve modernih kontakt centara, uključujući predikciju, planiranje i optimizaciju ljudskih resursa, angažovanje i administraciju agenata, dnevni menadžment, izveštavanje i performans menadžment.
Teleopti WFM danas je vodeće rešeje za upravljanje ljudskim resursima u kontakt centrima jer je jednostavan za korišćenje, omogućava planiranje i upravljanje radnom snagom uz balansiranje radnog i slobodnog vremena, fleksibilan je i može se personalizovati, podržava otvorene standarde.
Poslednja verzija uključuje preko 100 unapređenih funkcionalnosti, što ga čini istinski revolucionarnim WFM rešenjem.