Donesi.com – povećana prodaja pomoću novog call centra i unapređene korisničke podrške

Kada se početkom 2020. godine pojavio Korona virus, svaka industrija je bila pogođena do određene mere. Dok je puno njih osetilo velike negativne posledice zaključavanja, postoje oni koji su ih jedva osetili ili su čak posledice za njih bile pozitivne. Jedni od onih koji su po početku pandemije ugledali porast u potražnji jesu kompanije za dostavu hrane. Kako su širom sveta mnogi objekti bili primorani da zatvore svoja vrata, a među njima prvenstveno ugostiteljski objekti, ljudi su se okrenuli alternativnim rešenjima kao što je dostava hrane.

Kako je u mnogim zemljama na tržištu prisutno više od jedne kompanije za dostavu hrane, optimizacija poslovanja i prilagođavanje na novonastalu situaciju otvorilo je priliku da se najuspešniji istaknu i preuzmu vođstvo na domaćem tržištu.

Sa rastućim brojem korisnika i narudžbina na svojoj aplikaciji, u kompaniji Donesi.com se pojavila potreba za dodatnim radom i unapređenim servisom kako bi se uspešno ispratila rastuća potražnja.

Kako je proteklih godina broj potencijalnih klijenata rastao isključivo u odnosu na broj korisnika interneta i pametnih telefona, pojava Korona virusa po prvi put izazvala je veliki pozitivni šok u potražnji za servisima na ovom tržištu. Kompanija Donesi.com prisutna je na domaćem tržištu od 2006. godine, čak nekoliko godina pre kompanije kao što je UberEats, jedne od tri najveće kompanije ovog tržišta na svetskom nivou. Kao dugoročni svedok razvitka poslovanja u oblasti dostave hrane putem online servisa, Donesi.com uvideo je u jeku novonastale situacije potrebu za unapređenjem svog kontakt centra za podršku korisnicima.

Kako bi svojim klijentima i partnerima obezbedili što bolju i bržu korisničku podršku, omogućili smo im implementaciju novog, unapređenog kontakt centra. Za potrebe Donesi.com smo obezbedili da 40 agenata call centra budu uvek dostupni potrošačima i partnerskim kompanijama za sve pitanja i potencijalne probleme na koje mogu naići.