Nova era u pružanju vrhunskog korisničkog iskustva iz clouda

Kompanije Algotech i Genesys sklopile partnerstvo kako bi u Srbiji i regionu omogućili pružanje izvanrednog korisničkog iskustva.

U cilju zadovoljavanja najsavremenijih trendova iz oblasti komunikacija i uvođenja rešenja za pružanje vrhunskog korisničkog iskustva, Algotech je sklopio partnerstvo sa kompanijom Genesys, globalnim liderom cloud kontakt centar rešenja.

Tehnologije koje se koriste u komunikaciji sa krajnjim korisnicima se kontinuirano unapređjuju i razvijaju, pa se samim tim i potrebe i zahtevi klijenata neprekidno menjaju. Kako bi odgovorili na najaktuelnije promene na regionalnom tržištu, strateško partnerstvo sa kompanijom Genesys, otvara potpuno nov način za realizaciju i implementaciju cloud kontakt centar rešenja za kompanije kao što su banke, operateri, osiguravajuće kuće i druge.

Kompanije konstantno teže da unapređuju odnose sa svojim korisnicima, kroz personalizovanu multi kanalnu komunikaciju, a sve u cilju povećanja lojalnosti i poboljšanja prodaje svojih proizvoda i usluga. Uvođenjem revolucionarnog i sveobuhvatnog cloud kontakt centar rešenja, kompanije omogućavaju svojim korisnicima da ih kontaktiraju putem telefona, chata, emaila i društvenih mreža. Na taj način značajno utiču na povećanje zadovoljstva korisnika, zatim zadovoljstva svojih zaposlenih, a što dovodi do ostvarivanja boljih dugoročnih poslovnih rezultata.

Valeria Boyadzhieva, direktorka digitalnog strateškog razvoja iz Algotech Bugarske, je naznačila važnost osluškivanja tržišta i usvajanja novih tehnologija u cilju pružanja vrhunskog korisničkog iskustva i poboljšanja poslovanja:

“Nema sumnje da je 2020. godina dramatično promenila fokus korisnika ka digitalnim kanalima. Potrošači nove generacije očekuju da imaju na raspolaganju sve kanale komunikacije, kao i fleksibilnost prilikom interakcije sa prijateljima i porodicom. Savremeni način komunikacije nudi pametne opcije za brzo i efikasno dobijanje željenih informacija bez razgovora sa operaterom, dok unapređeno korisničko iskustvo postaje u potpunosti personalizovano.

Genesys cloud, sveobuhvatno kontakt centar rešenje, omogućava da sve navedeno postane i moguće i to kroz pružanje superiorne korisničke podrške nevezano za veličinu kompanija. Uz Algotech, kao pouzdanog i iskusnog tehnološkog partnera, napravićete pravi izbor uvođenjem modernih, naprednih i inovativnih Genesys cloud rešenja i na taj način ćete lako doći do potrošača nove generacije, savremene komunikacije i unapređenog korisničkog iskustva.”

Enda Kesim, regionalni menadžer iz kompanije Genesys, je istakla značaj širenja kroz partnerstvo sa Algotechom.

“Algotech kao iskusan tehnološki partner i vodeći sistem integrator u regionu je fokusiran na blagovremen odgovor na sve moderne izazove današnjice. Sa svojim širokim spektrom iskustva, znanja i profesionalnom uslugom, zajedničkim radom ćemo omogućiti korisnicima maksimalni povrat investicije kroz pružanje vrhunskog korisničkog iskustva” navela je Enda Kesim. “Od momenta sklapanja partnerstva i nuđenja Genesys cloud rešenja, unapred se radujemo izgradnji uspešne saradnje i iskorišćenju naše moderne ponude u cloudu zajedno sa Algotechom, kako bismo pomogli većem broju organizacija da pruže izuzetno korisničko iskustvo.

O kompaniji Genesys:

Genesys

Genesys

Svake godine Genesys® omogućava klijentima da pružaju izvanredno korisničko iskustvo za korisnike u preko 100 zemalja. Snagom Cloud i AI tehnologije Genesys rešenje vodi kupce kroz celokupno korisničko istukustvo, od marketinga, prodaje i komunikacije na bilo kom kanalu, istovremeno poboljšavajući iskustvo zaposlenih.

Genesys je pionir „Experience as a Service“ koncepta, tako da kompanije bilo koje veličine mogu pružiti personalizovanu interakciju i podstaći poverenje i lojalnost kupaca.