Kompanija Algotech, uz slogan Creating Experiences 3.0, ove godine obeležava 30 godina svog poslovanja, i nastavlja da poboljšava i unapređuje korisničko iskustvo svojih klijenata.
Od svojih početaka Algotech je bio usmeren na kreiranje korisničkog iskustva i odnos sa klijentima. U tom domenu je uvek bio pionir, a uz implementaciju rešenja koja omogućuju rad na daljinu Algotech je učvrstio poziciju tržišnog lidera u ovim segmentima.
Isprva su to bili projekti iz oblasti poslovne telefonije, zatim, najbolja kontakt centar rešenja vodećih telekomunikacionih operatera, banaka, javnih institucija i mnogih drugih. Danas, kada je ceo svet prepoznao značaj rada od kuće i upravljanja korisničkim iskustvom, Algotech primenjuje najsavremenije tehnologije poput veštačke inteligencije i NLU rešenja (rešenja za razumevanje prirodnog govora) u kreiranju iskustava korisnika kroz socijalne mreže i sve druge kanale komunikacije koji se danas koriste.

Partneri su nas prepoznali kao stabilnu kompaniju koja poseduje specifična znanja i zbog toga nam ukazuju poverenje da radimo na najizazovnijim svetskim projektima, kao što je, na primer, najveći kontakt centar projekat na svetu u ovom trenutku, u kompaniji Qatar Airways.
Goran Bakoč, se takođe ostvrnuo na početak Algotecha i podelio svoje utiske sa nama.
Naš početak pre 30 godina kao i svaki početak bio je vrlo interesantan. Kao vrlo mlada firma, bez prethodnog iskustva, uspeli smo da potpišemo ugovor sa multinacionalnom kompanijom AT&T.
