Partnerstvo sa renomiranom kompanijom Brand Embassy predstavlja jačanje prisustva Algotecha na regionalnom tržištu digitalnih interaktivnih korisničkih centara (DCIC – Digital Customer Interaction Center). Ovim partnerstvom Algotech unapređuje svoj poslovni portfolio u segmentu brige o korisnicima zasnovane na digitalnim i omnichannel rešenjima kompanije Brand Embassy, koja je lider u obezbeđivanju usluga najvišeg kvaliteta kroz skalabilnu digitalnu platformu.
Kompatibilnost digitalnog poslovnog portfolia Algotecha i kompanije Brand Embassy, uz sinergetski efekat zajedničkog nastupa na tržištu digitalnih korisničkih platformi zemalja Centralne i Istočne Evrope, ima potencijal za postizanje izuzetnih poslovnih rezultata. Pored toga, Brand Embasy je kompanija sa značajnim poslovnim referencama u regionu, a njena rešenja koriste vodeće telekomunikacione i finansijske kompanije (kao što su Telenor, VIP Mobile, T-Mobile, O2, SBB, Telemach, Raiffeisen Bank, KBC i Societe Generale banka i druge) u preko 30 zemalja Centralne i Istočne Evrope.

Povodom partnerstva sa Brand Embassy Dragan Gajić, generalni direktor kompanije Algotech, istakao je sledeće: „Dugoročna poslovna orijentacije naše kompanije je usmerena na digitalizaciju poslovnih procesa i na implementaciju drugih naprednih rešenja koja omogućavaju bolju integraciju komunikacionih i prodajnih kanala. U tom smislu Brand Embassy je pravi partner sa vodećim poslovnim rešenjem u oblasti digitalnih korisničkih servisa. Ovo rešenje značajno unapređuje kvalitet pružene usluge i čini poslovni portfolio kompanije Algotech izuzetno konkurentnim na dinamičnom tržištu digitalnih servisa”
„Tokom proteklih šest godina, imali smo sreću da radimo sa vodećim telekomunikacionim kompanijama, bankama i maloprodajnom lancima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Ali naši klijenti postaju sve zahtevniji i očekuju besprekornu uslugu visokog kvaliteta, bez obzira na komunikacioni kanal, tako da naše partnerstvo sa Algotechom, vodećim regionalnim sistem integratorom, nam daje dodatnu mogućnost penetracije tržišta i implementacije rešenja koja su fleksibilna, skalabilna i zasnovana na pozitivnom korisničkom iskustvu naših klijenata“ rekao je Vit Horki, suosnivač i izvršni direktor kompanije Brand Embassy.
Kompanije se suočavaju sa višestrukim tržišnim izazovima: da se adaptiraju zahtevima digitalne poslovne transformacije; da unaprede iskustvo korisnika; da smanjuju troškove i povećavaju profit. Paralelno sa ovim zahtevima sve je veća potreba za digitalnim kanalima komunikacije u korisničkim centrima, ali digitalno transformisanje kontakt centara može trajati jako dugo. Zato je korisničkim centrima potreban agilan partner čija rešenja poseduju skalabilnost i integrišu sve usluge na jednoj platformi, što su bazične odlike Brand Embassy koncepta.

Brand Embassy je digitalna platforma za pružanje korisničkih usluga iz clouda, koja integriše komunikacije preko različitih kanala (društvene mreže, razmena poruka, live chat, AI, chatbot i sl.). Ovo jedinstveno skalabilno i modularno Brand Embassy rešenje se lako integriše u postojeću infrastrukturu i omogućava:

  • 95% zadovoljnih klijenata
  • 70% smanjeno vreme rešavanja reklamacija klijenata
  • 300% smanjenje broja potrebnih poslovnih operacija.

Za više informacija posetite Brand Embassy