Kontakt centri

Kontakt centar ili sve poznatiji kao „Centar za interakciju sa korisnicima“ (Customer Interaction Center) je oduvek predstavljao elektronsko lice firme, a napretkom tehnologije i trendom digitalizacije postao je centralna tačka sa koje se upravlja svim interakcijama sa postojećim i budućim korisnicima.
Omogućavanje upravljanjem informacijama po svim kanalima  omogućava se brza, konzistentna i uniformna komunikacija, bilo da se radi o telefonskom pozivu, elektronskoj pošti, chat-u, Facebook strani ili video konferencijskom pozivu.
U modernom vremenu, obavezan element svake organizacije prodajno orijentisane organizacije sa fokusom na korisnika!

Povezani proizvodi

IP Office CC

IP Office Contact Center može da podrži do 250 kontakt centar agenata koji na raspolaganju imaju različite kanale za komunikaciju – glas, email i chat, što pomaže u unapređenju korisničkog […]

Contact Center Enterprise

Cisco® Unified Contact Center Enterprise (UCCE) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih kanala […]

Contact Center Express

Cisco® Unified Contact Center Express (Unified CCX) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih […]

OmniChannel

Isporučite jedinstveno omnichannel korisničko iskustvo! Svet je odavno postao multichannel. Klijenti žele da su u mogućnosti da pozovu telefonom kompanije čije usluge/proizvode konzumiraju, da im pošalju email, da koriste chat/video […]

Skype za posao

U središtu velikih timova jeste dobra komunikacija! Povezivanje timova pomoću iskustva koje vole u Office aplikacijama koje svakodnevno koriste. Sada pomoću programa Skype za posao možete da pojednostavite infrastrukturu jednom […]

Contact Expert

Proširite Skype za posao u kontakt centar alat i obezbedite praćenu interakciju sa korisnicima u multikanalnom kruženju. Na osnovu bogatog iskustva u industriji brige o korisnicima, kompanija Geomant je razvila […]

Aura Call Center Elite

Ključ za unapređenje iskustva vaših klijenata U dobrim vremenima, pa čak i u onim neizvesnim, upravljanje iskustvom klijenta je od ključnog značaja za dugoročnu poslovnu stabilnost i kontinuirano poslovanje vaše […]

Altitude Xperience

Altitude Xperience je sadržajna aplikacija za angažovanje klijenata, koja u kontakt centre uvodi najnapredniju tehnologiju koja povezuje sve organizacione jedinice u jedinstvenu celinu, a što je najvažnije, objedinjuje podatke o […]