Proizvodi
- Svi proizvodi
- Avaya
- Cisco
- Content Management Platform
- Digital customer service platform
- Engage
- Extreme
- Forcs
- Hyland
- Linistry
- Microsoft
- NICE
- Teleopti
- Uncategorized @sr
- Vestel
- Wallboard
Linistry upravljanje redovima i brojem osoba u objektu
Linistry omogućava vašim klijentima da rezervišu svoje mesto u redu za čekanje i to bez potrebe da budu u objektu, čime se broj prisutnih osoba u istom trenutku smanjuje i kontoliše.
Cloud kontakt centar – Avaya
Rešenje kompanije Avaya je idealno za mala i srednja preduzeća koja žele da unaprede svoju komunikaciju sa korisnicima i poslovnim partnerima. Obezbedite kontinuiran rast i razvoj vaše kompanije kroz alate […]
Avaya Spaces
AVAYA Spaces je cloud bazirana platforma za poslovnu komunikaciju i online sastanke sa opcijom razmene poruka, organizacije audio i video konferencija, deljenja dokumenata i još mnogo toga.
OnBase
OnBase rešenje, kompanije Hyland, vam omogućava da automatizujete vaše poslovne procese, da upravljate svojim poslovnim informacijama i sve to u jednoj platformi. OnBase rešenje može da komunicira sa vašim postojećim aplikacijama i omogućava vam […]
Vestel Digital Signage ekrani
Vestel digitalni ekrani unapređuju iskustvo ciljnog auditorijuma, što im daje potencijal da postanu moćan medijski instrument za kontinuirano i efikasno prenošenje marketinške poruke. Kroz ovaj vid promocije intenzivira se kontakt […]
Wallboard.info Digital Signage
Wallboard.info Digital Signage je platforma za iniciranje slanja digitalnih sadržaja i brendiranih poruka putem mreže digitalnih ekrana. Jedinstven i dinamičan sadržaj tako se može kreirati i publikovati preko jednog monitora, […]
OZ e-Form
OZ e-Form je jedno od najsavremenijih tehnoloških rešenja vezanih za primenu digitalnog potpisa i „paperless“ transakcije u svim industrijama. OZ e-Form kompanije FORCS je kompletno rešenje koje donosi značajnu dodatnu […]
Cisco WEBEX TEAMS
Cisco Webex Teams je cloud bazirana usluga koja nam obezbeđuje celokupan paket alata za komunikaciju između timova u kompaniji. Servis nam omogućava razmenu poruka, glasovnu, video komunikaciju, mogućnost deljenja fajlova […]
IP Office Platform
Upoznajte se sa komunikacionim, konferencijskim i infrastrukturnim rešenjima koja omogućavaju interakcije u realnom vremenu, integrišući glas, video, podatke, poruke, konferencije, mobilnost i još mnogo toga. Dok vas Avaya uvodi u […]
Contact Center Enterprise
Cisco® Unified Contact Center Enterprise (UCCE) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih kanala […]
Contact Center Express
Cisco® Unified Contact Center Express (Unified CCX) pomaže kompanijama i organizacijama da svojim klijentima omoguće povezano digitalno iskustvo i povedu ih na sadržajno, neprekidno putovanje puno novih mogućnosti preko različitih […]
Contact Expert
Proširite Skype za posao u kontakt centar alat i obezbedite praćenu interakciju sa korisnicima u multikanalnom kruženju. Na osnovu bogatog iskustva u industriji brige o korisnicima, kompanija Geomant je razvila […]
Uptivity
NICE je lansirao WFO rešenje za SMB kontakt centre, omogućavajući ovim kompanijama da koriste vodeća NICE rešenja upakovana u jednostavnu i ekonomičnu platformu. NICE Uptivity rešenje je skrojeno prema potrebama […]
Engage
NICE Engage platforma korisnicima pruža inteligentno snimanje interakcija preko različitih kanala komunikacije, čime im pomaže da rade u saglasnosti za zakonskom regulativom i steknu sadržajan uvid u poslovanje. Platforma takože […]
WFM
Koncept upravljanja ljudskim resursima (Workforce Management – WFM) zaživeo je u Kontakt Centrima i evoluirao je u rešenje koje je od posebne važnosti za organizacije koje žele da ostanu u samom […]
Extreme switching
Višenamenski niz modularnih svičeva namenjenih različitim korisnicima, od povezivanja malih preduzeća/kampusa sve do provajdera i cloud data centara. Obezbeđujući performanse terabit-klase, visoku dostupnost i redundansu, naša ekonomični, skalabilni i inteligentni […]
avaya, cisco, algotech, egain, nice, engage, altitude, jabra, extreme, microsoft, sap, ip office, contact center